Janvast Geplaatst: 18 juni Geplaatst: 18 juni De rechter spiegel van mijn camper heeft een gaatje, ik begrijp dat je de kap eenvoudig kunt vervangen. Er zijn 3 typen, korte, midden en lange arm. Vermoedelijk heb ik een midden of lange arm, wie kan mij het verschil uitleggen? Quote
HymerBoy Geplaatst: 19 juni Geplaatst: 19 juni spiegel is hetzelfde, lengte arm is anders, ik heb onlangs een lange voor een midden vervangen, die lange stak te ver uit vond ik. Quote
Camper-T Geplaatst: 19 juni Geplaatst: 19 juni Fiat zet afhankelijk van de achterkant/opbouw een korte of lange spiegel op de cabine. Zo kan dit bij een smallere bestelbus, of buscamper een korte spiegel zijn, of bij een bredere half-integraal camper een lange spiegel. Het verschil is puur de lengte van de spiegelarmen en daarmee een iets andere constructie. Quote
Jac225 Geplaatst: 20 juni Geplaatst: 20 juni Van belang is ook welke eisen de RDW stelt aan een spiegel. Ik zou niet zomaar een andere armlengte van de spiegel hanteren. Quote
Janvast Geplaatst: 20 juni Auteur Geplaatst: 20 juni Dank voor jullie reacties,mijn vraag is eigenlijk hoe kan ik zien/meten of ik een midden of lange arm spiegel heb? Quote
Jac225 Geplaatst: 20 juni Geplaatst: 20 juni Er zijn heel veel maten en modellen. Dan verwijs ik toch naar de bedrijven die onderdelen verkopen. Hier zijn er veel van die je goed kunnen adviseren en waar je ook al op kenteken kunt zoeken welke spiegel er nu op zit. Zonder dat ik reclame wil maken voor een bedrijf: maar ik heb goede ervaringen -ook met een spiegels- met winparts.nl. Er zijn ook vele andere bedrijven die goed kunnen adviseren en leveren Quote
Solution Janvast Geplaatst: 23 juni Auteur Solution Geplaatst: 23 juni Van 123camperomderdelen kreeg ik deze tekeningen, Dank! Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.