Ga naar inhoud

Recommended Posts

Geplaatst:

Wij hebben in onze camper een Oyster Avtex tv met schotel en een Canal Digitaal vakantieabonnement van 6 maanden. Op mijn telefoon heb ik de tenHaaft app. Wij zijn nu op reis en hebben ook tv kunnen kijken maar ongeveer sinds een week hebben wij geen ontvangst meer. De schotel blijft eindeloos zoeken en op de tenHaaft app komt de melding dat de Azimut-motor niet is aangesloten, dit terwijl wij wel tv hebben gekeken zoals ook eerder geschreven.

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Alvast bedankt voor een reactie hierop.

Geplaatst:
15 uren geleden, Weinsberg zei:

Wij hebben in onze camper een Oyster Avtex tv met schotel en een Canal Digitaal vakantieabonnement van 6 maanden. Op mijn telefoon heb ik de tenHaaft app. Wij zijn nu op reis en hebben ook tv kunnen kijken maar ongeveer sinds een week hebben wij geen ontvangst meer. De schotel blijft eindeloos zoeken en op de tenHaaft app komt de melding dat de Azimut-motor niet is aangesloten, dit terwijl wij wel tv hebben gekeken zoals ook eerder geschreven.

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Alvast bedankt voor een reactie hierop.

Dit ziet uit naar een of andere kabelbreuk of doorgebrande motor. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid