Weinsberg Geplaatst: 16 juni Geplaatst: 16 juni Wij hebben in onze camper een Oyster Avtex tv met schotel en een Canal Digitaal vakantieabonnement van 6 maanden. Op mijn telefoon heb ik de tenHaaft app. Wij zijn nu op reis en hebben ook tv kunnen kijken maar ongeveer sinds een week hebben wij geen ontvangst meer. De schotel blijft eindeloos zoeken en op de tenHaaft app komt de melding dat de Azimut-motor niet is aangesloten, dit terwijl wij wel tv hebben gekeken zoals ook eerder geschreven. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? Alvast bedankt voor een reactie hierop. Quote
CaradoT135 Geplaatst: 16 juni Geplaatst: 16 juni Heeft het niet te maken met de transponder wijziging? https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/meldingen-en-storingen/wijziging-parameters-satellietontvangst/ https://camperforum.nl/viewtopic.php?t=8487553&hilit=canal+digitaal Quote
Magic Ed. Geplaatst: 17 juni Geplaatst: 17 juni 15 uren geleden, Weinsberg zei: Wij hebben in onze camper een Oyster Avtex tv met schotel en een Canal Digitaal vakantieabonnement van 6 maanden. Op mijn telefoon heb ik de tenHaaft app. Wij zijn nu op reis en hebben ook tv kunnen kijken maar ongeveer sinds een week hebben wij geen ontvangst meer. De schotel blijft eindeloos zoeken en op de tenHaaft app komt de melding dat de Azimut-motor niet is aangesloten, dit terwijl wij wel tv hebben gekeken zoals ook eerder geschreven. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? Alvast bedankt voor een reactie hierop. Dit ziet uit naar een of andere kabelbreuk of doorgebrande motor. Quote
Peter-en-Marij Geplaatst: 17 juni Geplaatst: 17 juni Dit probleem ook ondervonden. Canal Digital heeft per 22 mei instellingen veranderd. Ik heb het opgelost door de schotel gewoon 15 minuten te laten zoeken en toen was het probleem opgelost. Quote
Adriatik Geplaatst: 17 juni Geplaatst: 17 juni Hier ook iemand die het zo heeft opgelost. Heel lang geduld hebben, en uiteindelijk geeft hij zich over. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.