Andy Geplaatst: 15 juni Geplaatst: 15 juni Beste mede camperbezitters, Sinds deze week zijn wij trotse eigenaren geworden van een hele leuke Fiat Ducato 2.5 TD uit 1992. Dit is onze eerste camper. Hoewel we het meeste al zelf hebben uitgezocht heb ik een ding wat mij niet helemaal duidelijk wordt. Naast de huishoud accu onder de bestuurdersstoel zit een BCC Knaus 3 V1 regelblok. Echter hierop zit ook een schakelaar met een rode led erin. kan iemand mij vertellen waarvoor deze schakelaar precies is? Zie foto: Het gaat om de schakelaar links boven. We zijn er wel al achter dat deze alleen werkt als de camper aan de buiten stroom hangt van 230v Quote
Camper-T Geplaatst: 16 juni Geplaatst: 16 juni Het lijkt op een aan/uit schakelaar die de BCC Knaus 3 V1 volledig aan- of uitschakelt. Heb je al eens geprobeerd wat er gebeurd als je deze schakelaar uitzet met walstroom aangesloten? Zet bijvoorbeeld eens een paar lampjes aan en kijk of deze blijven branden als je de schakelaar uitzet. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.