KarelFaile Geplaatst: 13 juni Geplaatst: 13 juni Pas een camper gekocht. We zien dat het tafelblad doorzakt als het blad is uitgevouwen. Hangt ook alleen maar aan twee scharnieren. Wie heeft hier een slimme oplossing voor? Quote
Adriatik Geplaatst: 13 juni Geplaatst: 13 juni Zit er nergens iets aan het frame dat je eronder kunt schuiven/klappen? Ik kan me niet voorstellen dat dit zo af-fabriek is geleverd! Quote
KarelFaile Geplaatst: 14 juni Auteur Geplaatst: 14 juni Toch is het echt zo. Ik heb van alles geprobeerd maar er niets uitklapbaar of uitschuifbaar te vinden. Quote
J vd Pal Geplaatst: 14 juni Geplaatst: 14 juni Blad een kwartslag draaien? Zoals het nu gebruikt wordt gaat het kapot. Anders op zoek naar een gebruiksaanwijzing, zeker niet zo gebruiken!! Quote
HSA1963 Geplaatst: 30 september Geplaatst: 30 september Onder het blad zit een frame wat je uit kunt trekken. Dit kan best zwaar gaan dus eerst het frame uittrekken dan pas het blad omleggen. Dit gaat zo zwaar omdat het maar iets scheef hoeft te gaan en dan zit hij klem. Zodra hij het frame is uitgetrokken goed insprayen met siliconen Spray. Ik gebruik geen wd40 omdat deze meer temp gevoelig is en stof eraan blijft plakken. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.