BPMS Geplaatst: 13 juni 2024 Geplaatst: 13 juni 2024 Goedendag, Wij hebben een geïmporteerde camper met bovenstaand multimedia erin. Nu krijgen we de navigatie etc in het Frans. Misschien wel goed om de taal te leren, maar we hebben het toch liever in het Nederlands. We hebben de" language" via instellingen al op Nederlands gezet, maar het blijft allemaal in het frans. Iemand een idee. We gaan al snel op vakantie en durven niet zomaar van alles te proberen, want bang dat we dan helemaal niks meer hebben. Quote
HymerBoy Geplaatst: 13 juni 2024 Geplaatst: 13 juni 2024 ik zou hem resetten, zie de link, knop 13 rechts onderin, met dun pennetje, daarna weer opnieuw instellen. https://www.xzent.com/site/assets/files/1155/manual_x-f220_nl.pdf Quote
BPMS Geplaatst: 13 juni 2024 Auteur Geplaatst: 13 juni 2024 Bedankt voor uw reactie. We zijn echter bang dat als we hem resetten ( in fabrieksstand) we het mogelijk helemaal niet meer aan de praat krijgen. Misschien dat we dat dan na de vakantie doen. Wil tijdens vakantie niet zonder navigatie.... Quote
HymerBoy Geplaatst: 13 juni 2024 Geplaatst: 13 juni 2024 (aangepast) zou geen probleem moeten zijn, hij komt dan gewoon in zijn standaardinstellingen. Reset knop zit er niet voor niets. Hoe oud is ie, kans dat er oude kaarten opstaan, je hebt altijd nog google maps 13 juni 2024 aangepast door HymerBoy 1 Quote
BPMS Geplaatst: 14 juni 2024 Auteur Geplaatst: 14 juni 2024 de camper (en ik denk ook het kaartje) is van 2020 Quote
HymerBoy Geplaatst: 14 juni 2024 Geplaatst: 14 juni 2024 Daarom, die kaarten kloppen toch niet meer altijd, mijn camper is ook uit 2020 en heb regelmatig dat het niet klopt, zou het gewoon proberen die reset. succes Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.