Wilbert Geplaatst: 31 mei Geplaatst: 31 mei De eigenaar van onze stalling heeft onze prijs verdubbeld. Hij zegt dat zijn verzekeringspremie heel veel duurder is geworden en dat er allerlei aanvullende eisen aan hem worden gesteld. Hij neemt zelf geen nieuwe campers meer aan, alleen nog maar caravans. Hij vertelt mij dat steeds meer stallingen dit doen of zelf helemaal stoppen met campers. Alle stallingen die ik benader (ik woon in Zwolle) zijn vol. Herkent iemand deze situatie? Weet iemand een geschikte stalling in de buurt van Zwolle? Quote
Magic Ed. Geplaatst: 1 juni Geplaatst: 1 juni Ja dit is gebruikelijk. Wegens afbranden van campers en camperstallingen strengere eisen en hogere premies. Aan de stroom in de stalling mag daarom ook vaker niet meer. Quote
Camper-T Geplaatst: 2 juni Geplaatst: 2 juni Daarnaast is er een grote vraag naar camperstallingen dus heb je ook met een stukje marktwerking te maken. Quote
Solution Basher Geplaatst: 2 juni Solution Geplaatst: 2 juni Branden in stallingen komen vaker door de installatie van de zonnepanelen als door caravan of camper. Gegevens van verzekeraars. Quote
Wilbert Geplaatst: 14 juni Auteur Geplaatst: 14 juni Dank allemaal voor jullie antwoorden. Het is dus niet anders… Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.