Aguila Geplaatst: 23 mei Geplaatst: 23 mei Kenmerken Bandhoogte 65 Bandbreedte 215 mm Op deze nieuwe stalen velgen liggen zeer goede Continental Van Contact ALL WEATHER banden in de maat 215/65/R16C en dotcode 4519 (met weinig kilometers). De wielen zijn ook gebalanceerd. Omdat mij deze velgen met de verkeerde steekmaat zijn geleverd, moet ik deze mooie set helaas weer verkopen. De nieuwprijs van 4 nieuwe velgen was 319,- Dit kunt u zien op foto 6. Doe dus een redelijk bod voor deze nieuwe velgen en de zo goed als nieuwe all weather banden! Meer informatie is van de foto's af te lezen. Belangrijk: Steekmaat 5x130 Naafdiameter 78.1 o.a. passend op Fiat Ducato, Peugeot Boxer en Citroen Jumper Maxi Een redelijke prijs bieden s.v.p.....dan volgt mijn reactie. Link naar advertentie Marktplaats: https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2099869541 Quote
Magic Ed. Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei Hoe is het mogelijk dat deze nu reeds meer dan vijf jaar oud zijn? Voor een camper dus nog één jaar en dan mag het niet meer van de meeste verzekeringen. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.