Ga naar inhoud

Recommended Posts

Geplaatst: (aangepast)

Beste forumleden, 

Wij zijn op dit moment in Valencia. Een tweetal camper stops terug begon 1 spot minder te branden, om vervolgens na een aantal minuten weer voluit te branden. 

Gisteren knipperde er twee spots en daarna weer voluit. 

Vanmorgen constateerde ik dat vier spots, twee boven het keukenblok en twee boven het bed (allen aan de bijrijderszijde van de bus), het niet meer doen. 

Ik heb twee blauwe zekeringen gecontroleerd en die zitten er goed uit. Ik heb de hoofdzekering uitgeschakeld, de walstroom eraf gehaald en vervolgens alles weer aangezet, zonder resultaat. 

Ik heb de bedrading in de stroomkast nagelopen en er zit niets los. 

Alle andere led verlichting werkt prima. Ik bemerk wel dat de ledjes op het camper bedieningspaneel wat feller zijn gaan branden.

Wie helpt mij dit raadsel op te lossen? 

En anders, wie heeft er goede ervaring met een bedrijf dat thuis is in camper electronica. De Weinsberg dealer adviseerde mij om alle stroom uit te schakelen en stapsgewijs weer aan te zetten, wat geen soelaas bood.

Mvrgr. Hans (uit een zonnig Valencia)

aangepast door Kletspraat
Delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid