Ga naar inhoud

Fietsendrager lift 12V aansluiten


RiesG
 Share

Recommended Posts

Op 14-5-2021 om 18:21, willem mourik zei:

vreemd dat dit verstopt moet worden, maar nog vreemder dat er in de montage handleiding niets staat over de elektrische aansluiting. dank voor je info, maar buiten dat heb ik zowel thule rechtstreeks en de wit (je weet wel) een mail gestuurd m.b.t. info over de elektrische aansluiting en het gegevn, waarom er 10 mm ruimte gehouden moet worden tussen de drager en het aluminium  hoeklijn op het onderste bevestigingspunt van de fietsendrager, want als je 10 mm ruimte aanhoudt zijn de bijgeleverde  mt bouten tekort. ik ben benieuwd naar de antwoorden van de firma's. 

sparing thule fietsendrager onder.jpg

 

Op 14-5-2021 om 18:21, willem mourik zei:

vreemd dat dit verstopt moet worden, maar nog vreemder dat er in de montage handleiding niets staat over de elektrische aansluiting. dank voor je info, maar buiten dat heb ik zowel thule rechtstreeks en de wit (je weet wel) een mail gestuurd m.b.t. info over de elektrische aansluiting en het gegevn, waarom er 10 mm ruimte gehouden moet worden tussen de drager en het aluminium  hoeklijn op het onderste bevestigingspunt van de fietsendrager, want als je 10 mm ruimte aanhoudt zijn de bijgeleverde  mt bouten tekort. ik ben benieuwd naar de antwoorden van de firma's. 

sparing thule fietsendrager onder.jpg

even de tape weggehaald wat meer info, vrgr

IMG_0865.JPG

IMG_0873.JPG

Link naar reactie
Share on other sites

Nog een ding. Ik had het ook al eens ergens gelezen, maar ook bij mij ging het rek pas omlaag toen ik op de omhoog-knop drukte, en andersom. Ik heb in de lasdoos die ik binnen vlak bij het rek had geplaatst, de draden gewoon verwisseld: klaar.

Link naar reactie
Share on other sites

22 uren geleden, RiesG zei:

Nog een ding. Ik had het ook al eens ergens gelezen, maar ook bij mij ging het rek pas omlaag toen ik op de omhoog-knop drukte, en andersom. Ik heb in de lasdoos die ik binnen vlak bij het rek had geplaatst, de draden gewoon verwisseld: klaar.

Ja, maar is ook afhankelijk of je op de lage stand de knop nog even vasthoud, dan rolt de band gewoon de andere kant op (dus onderlangs i.p.v. bovenlangs de rol.

 

ik heb maar gelijk een afstandbediening geplaatst, i.p.v. achte de fietsen langs de knop te bedienen.

IMG_0905.JPG

IMG_0880.JPG

Link naar reactie
Share on other sites

13 uren geleden, RiesG zei:

@willem

Klopt, van dat doordraaien. Maar ik vond toen dat vervuiling e.d. erger kon worden als ik de banden anders zou oprollen, geloof ik 😉

 

Ziet er trouwens netjes uit!

 

13 uren geleden, RiesG zei:

@willem

Klopt, van dat doordraaien. Maar ik vond toen dat vervuiling e.d. erger kon worden als ik de banden anders zou oprollen, geloof ik 😉

 

Ziet er trouwens netjes uit!

dank, ik rol ook bovenlangs op, mooi project afgesloten, dank voor je info gr.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...