Ga naar inhoud

Reactie n.a.v. Kritiek op de NKC


CaradoT135
 Share

Recommended Posts

Beste NKC Moderator,

 

Als ervaren forumbezoeker op andere sites, wil ik een paar op- en aanmerkingen maken.

 

Quote

De NKC modereert dit platform, maar is geen deelnemer. Ons doel is camperaars met elkaar in contact te brengen zodat zij ervaringen en meningen kunnen uitwisselen. Daarbij willen we geen stempel drukken op de inhoud van deze conversaties.

Hoe kun je modereren als er geen (spel)regels zijn en al helemaal geen uitleg is hoe je dit forum moet gebruiken. Ik zou toch enige gebruiksregels (10 geboden) willen zien, het forum wordt daar alleen maar beter van. (kom ik later op terug)

 

  1. Gebruik je gezonde verstand. 
  2. Voer een respectvolle discussie.

  3. zorg voor serieuze, inhoudelijke bijdragen.
  4. Maak gebruik van correcte spelling en grammatica.
  5. Wees vriendelijk en behulpzaam.
  6. Blijf bij het onderwerp. Geen dubbel- en crossposts.
  7. Spam niet.
  8. Houd je aan de wet.
  9. Gebruik geen krachttermen of schuttingtaal.
  10. Forum voor publieke discussies, privéberichten voor privézaken.

Quote

Anderzijds betreuren we het dat sommige deelnemers op het forum zich in de kou voelen staan omdat wij niet reageren op hun posts.

Je hoeft als team ook niet te reageren, je kan best zonder te reageren iets met waardevolle opmerkingen doen. Dat zie ik niet, als voorbeeld mijn reactie van 12 augustus, waarbij ik op de plek waar je dat hoort te doen een vraag stel om de tekst, inclusief de link te wijzigen.

Als beheerder van onze plaatselijke vereniging site, weet ik als geen ander dat oude of onjuiste informatie niet professioneel overkomt.

Na bijna een jaar "under construction" te zijn, mag dat wel een verwijderd worden.

 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...