Adrie Geplaatst: 5 november Share Geplaatst: 5 november (aangepast) Hallo mede camperaars ,we gaan elk jaar met een groepje van hooguit 8 campers over land naar Griekenland.. Begin mei verzamelen ons op een camping in Kroatie,vanaf daar gezamelijk door Bosnie/Montenegro/Albanie naar Griekenland. In Griekenland langs de mooie kust rondje over vaste land en schiereiland Pelleponessos terug via Macedonie /Sevie /Hongarije/ Slowakije /Tsjechie /Duitsland in totaal 7 weken. Iedereen krijgt een routeboek waar alle overnachting plaatsen in staan [en meer] en we maken een groepsapp ook we hebben een app waarop iedereen kan zien waar de anderen zijn , zodat je elkaar eventueel kunt helpen en verdwalen onmogelijk is..! We overnachten voornamelijk op leuke vrije strandjes gratis,maar vrijheid blijheid : als je even alleen wil zijn of op een camping wil overnachten...vooral doen, het is jou reis! Niets is verplicht, daarom staan er in het boek veel meer plaatsen om te kunnen overnachten ; je hebt keuze genoeg.. We rekenen voor het boek + begeleiding 200 euro per camper, Pas af te rekenen in Kroatie ! Er gaan niet meer dan 8 campers mee ,het moet klein gezellig en overzichtelijk blijven. We nodigen eind januari iedereen uit om bij een hapje en drankje elkaar een beetje te leren kennen en zodat je vrijblijvend kunt kijken of het wat voor je is . Wij maken deze reis al 12 jaar met heel veel plezier met de medereizigers, maar nogmaals geen verplichtingen zoals het TV programma ; verplicht uit eten en allerlei bezichtigingen enz. het is ieder zijn vakantie en die moet je zelf kunnen invullen... Vriendschappen ontstaan vanzelf wel, maar spontaan.. Het is gewoon prettig dat je met een groepje op reis bent waar je niets aan verplicht bent maar waar je wel op terug kan vallen.. groetjes Greetje en adrie emailadres : adrievh@home.nl ook solo's zijn welkom!! 22 november aangepast door Adrie 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution Martini52 Geplaatst: 8 november Solution Share Geplaatst: 8 november Op 5-11-2023 om 22:01, Adrie zei: Hallo mede camperaars ,we gaan elk jaar met een groepje van hooguit 8 campers over land naar Griekenland.. Begin mei verzamelen ons op een camping in Kroatie,vanaf daar gezamelijk door Bosnie/Montenegro/Albanie naar Griekenland. In Griekenland langs de mooie kust rondje over vaste land en schiereiland Pelleponessos terug via Macedonie /Sevie /Hongarije/ Slowakije /Tsjechie /Duitsland in totaal 7 weken. Iedereen krijgt een routeboek waar alle overnachting plaatsen in staan [en meer] en we maken een groepsapp ook we hebben een app waarop iedereen kan zien waar de anderen zijn , zodat je elkaar eventueel kunt helpen en verdwalen onmogelijk is..! We overnachten voornamelijk op leuke vrije strandjes gratis,maar vrijheid blijheid : als je even alleen wil zijn of op een camping wil overnachten...vooral doen, het is jou reis! Niets is verplicht, daarom staan er in het boek veel meer plaatsen om te kunnen overnachten ; je hebt keuze genoeg.. We rekenen voor het boek + begeleiding 200 euro per camper. Er gaan niet meer dan 8 campers mee ,het moet klein gezellig en overzichtelijk blijven. We nodigen eind januari iedereen uit om bij een hapje en drankje elkaar een beetje te leren kennen en zodat je vrijblijvend kunt kijken of het wat voor je is . Wij maken deze reis al 12 jaar met heel veel plezier met de medereizigers, maar nogmaals geen verplichtingen zoals het TV programma ; verplicht uit eten en allerlei bezichtigingen enz. het is ieder zijn vakantie en die moet je zelf kunnen invullen... Vriendschappen ontstaan vanzelf wel, maar spontaan.. Het is gewoon prettig dat je met een groepje op reis bent waar je niets aan verplicht bent maar waar je wel op terug kan vallen.. groetjes Greetje en adrie Hallo Greetje en Adrie, Ik heb belangstelling om met jullie mee te gaan met jullie reis naar Griekenland in begin mei 2024. Ik heb een Fiat Adria Buscamper van 2004 en ik ben alleen. Ik vraag mij dan ook af of er ook solo's mee gaan op deze reis ? .Mijn camper staat nu in de opslag en ik haal de camper rond de paasdagen weer uit de opslag. Ik wacht met belangstelling jullie reactie af. Met vriendelijke groet. Hans Kerkhof mailadres: hanskerkhof52@telfort.nl Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broens Geplaatst: 21 november Share Geplaatst: 21 november Hallo Greetje en Adrie, Wij Ed 74 en Marjolein 66 Hebben al 3x overwinterd 3 a 4 mnd rondreis Portugal / Spanje gemaakt. Wij hebben een Burstner Privilege type T 727. Jullie concept spreekt ons wel aan juist het kleinschalige en de "vrijheid blijheid" En toch gezien zon grote reis het plezier van elkaars gezelligheid als die behoefte er wederzijds is, maar ook een stukje zekerheid van mocht er iets gebeuren in de groep dat je er niet alleen voor staat en steun kan ervaren in welke vorm dan ook. Een paar vragen: Ongeveer hoeveel km. is de totale reis in 7 weken. Wij hebben gegoogeld en schatten zo op + 9.000 km? Hoeveel km. rijden we dan per dag. Waarom vraag ik dat omdat mijn man alleen rijdt. Verder staan we ook weleens een paar dagen op 1 plek om omgeving te verkennen? Wij horen graag wanneer de datum bij jullie eind januari '24 plaats vind om elkaar beter te leren kennen. En om bv bovenstaande vragen beantwoord te zien en hopelijk zijn er meer gegadigden die dit mooie avontuur met jullie en elkaar willen beleven. Met hartelijke "camper" groeten, Ed & Marjolein. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adrie Geplaatst: 21 november Auteur Share Geplaatst: 21 november hallo Ed en marjolein als jullie ons jullie mailadres geven dan kunnen we jullie mailen en antwoord geven op diverse vragen.. groetjes adrie en greetje ; adrievh@home.nl 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adrie Geplaatst: 22 november Auteur Share Geplaatst: 22 november 22 uren geleden, Adrie zei: hallo Ed en marjolein als jullie ons jullie mailadres geven dan kunnen we jullie mailen en antwoord geven op diverse vragen.. groetjes adrie en greetje ; adrievh@home.nl de reis is totaal ongeveer 6000/6500 km dus dat valt wel mee.. De ene dag rijden we 200km en de andere dag niet/of 50km of blijven we een paar dagen staan ; naar gelang wat de groep wil ,dat gaat altijd vanzelf Als iemand langer op 1 plek wil blijven staan gewoon doen... en als de groep verder is getrokken : we houden altijd contact + je hebt een boek en weet dus waar de anderen exact zijn .. Ook hebben we een app waarop je altijd kunt zien waar de anderen zich individueel bevinden.. Greetje rijdt ook altijd alleen [ik houd niet zo van autorijden] dus de afstanden zijn nooit groot!! We spreken daarom ook altijd in Kroatië af : dan hebben we al een grote afstand [1650km] afgelegd, ieder in zijn eigen tempo !! Dus als je over deze afstand van 1650km een week of 3 weken wil doen is aan jezelf... Vanaf de verzamelplaats naar Griekenland is ongeveer 1200km en daar doen we ongeveer 16 dagen over...dus relaxt ! Op zondag 28 januari komen we bij ons thuis bij elkaar en kunnen we onder het genot van kop soep met broodjes elkaar een beetje leren kennen, en kijken of de medereizigers wel bij jou passen.. Ik hoop dat zo een hoop vragen zijn beantwoord.. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.