Ga naar inhoud

Advies aan het bestuur van NKC nav drama met de upgrade van de Campercontact app


Re_Ne
 Share

Recommended Posts

Ik heb mijn bovenstaande commentaar op de mislukte nieuwe app als ingezonden brief naar de redactie van Kampeerauto gestuurd.

Zojuist heb ik Kampeerauto nr 9 bekeken en zoals te verwachten was is de brief niet door de censuur gekomen en door de digitale papierversnipperaar gehaald zoals "Adriatik" al aangaf.

Op kritiek op de NKC zit men niet te wachten, alles moet goed, mooi en vooral positief zijn.

In Kampeerauto nr 9 staat verder niets over de ellende met de nieuwe app en website, afgezien van een pagina grote "advertentie" hoe goed men bezig is om het ding te verbeteren.

Schande, wat een vereniging! 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Tja, de klant kiest!

 

Vandaag Kampeerauto 9 in de bus. Kijk eens naar het aantal pagina's met advertenties.

De spreuk: "Europa's grootste camperclub" heeft wel iets Amerikaans. Big is beautiful. Kwaliteit heeft echter niets met grootte te maken. Dan heet het kwantiteit. Kwaliteit gaat over heel andere zaken. Zoals aandacht voor en luisteren naar je klanten, inspelen op hun wensen, regelmatig audits doen, hun vragen beantwoorden, inhoudelijk reageren op kritiek, hun het oprecht gevoel geven dat ze gewaardeerd zijn, ....... 

 

Ik vraag me af wat ik nou eigenlijk verlies als ik het lidmaatschap opzeg. Voordelen zijn oa, geld bespaard, geen ergernis, lagere bloeddruk, enz.  

 

De klant kiest ......

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Op 19-11-2020 om 16:22, Re_Ne zei:

Tja, de klant kiest!

 

Vandaag Kampeerauto 9 in de bus. Kijk eens naar het aantal pagina's met advertenties.

De spreuk: "Europa's grootste camperclub" heeft wel iets Amerikaans. Big is beautiful. Kwaliteit heeft echter niets met grootte te maken. Dan heet het kwantiteit. Kwaliteit gaat over heel andere zaken. Zoals aandacht voor en luisteren naar je klanten, inspelen op hun wensen, regelmatig audits doen, hun vragen beantwoorden, inhoudelijk reageren op kritiek, hun het oprecht gevoel geven dat ze gewaardeerd zijn, ....... 

 

Ik vraag me af wat ik nou eigenlijk verlies als ik het lidmaatschap opzeg. Voordelen zijn oa, geld bespaard, geen ergernis, lagere bloeddruk, enz.  

 

De klant kiest ......

Vandaag kregen we ook de ACSI gidsen binnen van 2021. In de begeleidende brief durft Stan Stolwerk nog te adviseren dat je als aanvulling de App of Website van CamperContact kunt raadplegen, ondanks dat hij er al veelvuldig op is gewezen dat vooral de website van CamperContact helemaal naar de kloten is geholpen. ook is hij trots op 200.00 actieve gebruikers in heel Europa waarbij hij z'n eigen leden in de kou laat staan! Eerder in het blad heb ik al gelezen dat ze wereldwijd toonaangevend willen worden, dus door de App te verkopen, maar de oude Website terugzetten voor de leden willen ze niet!

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 months later...

Als jarenlang gebruiker van  campercontact, stel ik vast dat mijn bijdrage voor de Campercontact PRO!!!!???? Mij een TOTAAL ONBRUIKBARE APP  oplevert.

Ik voel mij bedrogen voor het weggegooide geld.

ZET TOCH GEWOON DE OUDE APP Terug online en alle ellende is opgelost! ( mijn laatste en enige voorstel, voor ik een klacht indien bij de consumentenvereniging!!!)

  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Op 26-10-2020 om 12:34, Adriatik zei:

Beste Siems, mocht je denken dat de NKC je reactie leest; vergeet het maar! De NKC is echt niet geïnteresseerd in wat jij en ik er van vinden. Laat staan dat ze laat weten wat ze er van vinden! Dan zouden ze uit hun ivoren toren moeten komen, en dat gaan ze niet doen! Veel te eng!

Vorige week een email gestuurd naar de helpdesk, 1 dag erna een reactie gekregen!

Link naar reactie
Share on other sites

In de spelregels voor dit Forum staat dat de NKC hier niet zal reageren op berichten. Hiervoor moet je het contactformulier gebruiken (1 op 1 dus)

We zouden als leden van een vereniging (ik neem aan dat wij dit nog steeds zijn) mogen verwachten dat het bestuur wel stelling neemt nav berichten op dit forum bv in het magazine. Ook dat gebeurt niet, we worden genegeerd.

Een gezellige en knusse vereniging die NKC.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik heb ook al diverse keren geklaagd over de app en als ik hier zo lees wat er gaande is ben ik ten eerste blij dat het dus niet aan mij ligt maar gelijk ook zeer teleurgesteld in het fijt dat ,,wij" blijkbaar niet gehoord worden, erger nog dat de ontwikkelaars van de App zelf vinden dat ,,ze" iets geweldigs hebben ontwikkeld.

Mijn oproep: als binnen 1 maand de app niet wezenlijk verbeterd is massaal ons lidmaatschap opzeggen.

Naar bericht maar in onze huidige maatschappij blijk je alleen nog kans te hebben iets te bereiken als je met grof geschut komt! 

Link naar reactie
Share on other sites

Ik ben ervan overtuigd dat het na verloop van tijd wel goed komt met de app.

De kern van de kritiek betreft de manier waarop de leden van de NKC overrompelt worden door een nieuwe en toen nog zeer krakkemikkige app. Dit terwijl mensen op reis zijn en rekenen op een betrouwbare app.

Het uitblijven van enig respons van het bestuur spreekt boekdelen. Slikken of stikken.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 months later...

Hier je onvrede plaatsen is zinloos! De NKC heeft weliswaar een rubriek ‘Tips voor de NKC’ geopend op haar forum, maar dat betekent - gek genoeg - nog niet dat de NKC het ook leest! Daarvoor moet men uit haar ivoren toren komen en zich tot het gepeupel, wel of niet lid van de NKC, vernederen. Dat doet men niet. Veel te eng!

Link naar reactie
Share on other sites

Dat heb ik nergens gelezen, dat blijkt uit de praktijk.

Overigens een citaat van 16 augustus 2020 van jouw, GreDon: ‘En de NKC houdt al helemaal niet van kritische forumleden. Dus schrijf hier what the fuck je wilt’’. 
Dus met kerende post dezelfde vraag aan jou, GreDon: ‘’Vertel eens hoe jij aan deze info komt?  Ik heb dat als wel lid van de NKC namelijk nog nergens kunnen lezen als beleid van de NKC’’.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

intussen zal het iedereen toch wel duidelijk zijn dat de NKC top op wensen en opmerkingen omtrent de Campercontact app gewoon niet negeert en een "dictatoriaal bewind" voert m.a.w. gewoon je jaarlijks abonnement verlengen en je verder nergens mee bemoeien.

Om deze rede heb ik mijn NKC abonnement opgezegd en gebruik nu met veel plezier de Stellplatzfuehrer.de app, daarbij heb ik een goed contact met de app-eigenaar ITS-Schramm, heer Marco Schramm.

Inmiddels heb ik al mijn bijdragen aan de CC app, bestaande uit ontelbaar vele foto's en 255 videos ITS-Scramm nu ter beschikking gesteld, deze zijn inmiddels allemaal gepubliceerd.

 

aangepast door EUtrotter
Link naar reactie
Share on other sites

Nu snap ik het waarom Campercontact zo'n puinhoop is.

Het staat te lezen in het Ledenraad verslag van het voorjaar 2021: "Helaas hadden reizen, verzekeringen en Campercontact (op verschillende manier) ‘last’ van de pandemie."

Het ligt aan Corona!!!

 

Ik vraag me werkelijk af wat die Ledenraad eigenlijk doet. Volgens mij is het niet meer dan luisteren en ja knikken wat het NKC bestuur stelt.

Link naar reactie
Share on other sites

Het lidmaatschap kost 59 tot 70 Euro per jaar, maar daarnaast een hoop ergernis omdat Campercontact, wat een fijn programma was, helemaal naar de kloten is geholpen omdat men (veel) geld wilde verdienen aan niet-leden, waarop een stel prutsers het hele programma "vernieuwd" hebben. Op onderdelen is het nu langzaam iets beter geworden, maar het haalt nog lang niet het oude niveau.

Link naar reactie
Share on other sites

Op 28-8-2021 om 20:34, Adriatik zei:

Dat heb ik nergens gelezen, dat blijkt uit de praktijk.

Overigens een citaat van 16 augustus 2020 van jouw, GreDon: ‘En de NKC houdt al helemaal niet van kritische forumleden. Dus schrijf hier what the fuck je wilt’’. 
Dus met kerende post dezelfde vraag aan jou, GreDon: ‘’Vertel eens hoe jij aan deze info komt?  Ik heb dat als wel lid van de NKC namelijk nog nergens kunnen lezen als beleid van de NKC’’.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!

Beste GreDon, deze vraag staat nog voor je open. Ik kan me niet voorstellen dat je als een haas van de door jezelf opgeworpen discussie verdwijnt!

Link naar reactie
Share on other sites

Ik begrijp dat de NKC een vereniging is met een ledenraad. Ik ben hier ook maar te gast en wil zeker geen vuurtjes opstoken, maar is het erg moeilijk om een paar leden van die leden van de ledenraad eens aan te spreken over de zaken die blijkbaar misgaan?

Ergernis bestaat er over dat Campercontact, maar ik begrijp ook dat er ook nogal wat ergernis bestaat over de kennelijke afwezigheid van een moderator?

Link naar reactie
Share on other sites

@Adriatik

Huis-tuin-en-keuken-leden bestaan niet. Als je contributie betaalt dan ben je volwaardig lid van de NKC. En als leden van die ledenraad slecht of niet bereikbaar zijn, dan klopt er iets niet. In mijn optiek zouden de leden van de ledenraad een afvaardiging of vertegenwoordiging moeten zijn van de overige leden… en dus bereikbaar.
Een vereniging -en dat is de NKC volgens mij- wordt gevormd door haar leden. Zij zijn lid omdat zij het doel steunen, of minimaal één van de doelen. De leden betalen contributie om de vereniging draaiend te houden. Leden hebben invloed op het beleid van de vereniging via de algemene (leden)vergadering (ALV). Deze wordt doorgaans ten minste eenmaal per jaar gehouden; elk lid wordt daarvoor bij convocatie opgeroepen en is in de vergadering stemgerechtigd.


Maar, ik lees dat de NKC alleen de ledenraad uitnodigt voor de algemene ledenvergadering en dat een ‘gewoon’ lid eigenlijk geen stem heeft. Lijkt mij een wat schimmige constructie.

Maar ik ben geen lid en heb me er eigenlijk niet te bemoeien.

Link naar reactie
Share on other sites

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...