JanAnk Geplaatst: 8 augustus Share Geplaatst: 8 augustus Recent moest ik vier vastgeroeste gloeibougies en verstuivers laten vervangen door waterlekkage op/in het motorblok. Kosten euro 7.500,-. Ik hoor nu dat dit een bekend probleem was/is bij Fiat Ducato. Is dat bij iemand bekend? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 8 augustus Share Geplaatst: 8 augustus Lekke pakkingen niet opgemerkt, water in de olie niet opgemerkt bij het verversen, is er niets opgemerkt bij een beurt??? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 8 augustus Share Geplaatst: 8 augustus Dat heeft niets met lekke pakkingen van doen. De waterafvoer van de paravan is het probleem, als je geen modificatie hebt gedaan zal het regenwater op het blok stromen richting de verstuivers met als gevolg dat die gaan vastroesten. https://www.camperpassie.nl/waterafloop-modificatie-set-motor-fiat-peugeot-citroen-2006-2014-x250.html Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 9 augustus Share Geplaatst: 9 augustus 13 uren geleden, JanAnk zei: Recent moest ik vier vastgeroeste gloeibougies en verstuivers laten vervangen door waterlekkage op/in het motorblok. Kosten euro 7.500,-. Ik hoor nu dat dit een bekend probleem was/is bij Fiat Ducato. Is dat bij iemand bekend? Ja, dat is bekend van de Fiat Ducato's tot modeljaar 2015. Daarvoor was een terugroepactie. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cor1961 Geplaatst: 9 augustus Share Geplaatst: 9 augustus Alweer Fiat?? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 9 augustus Share Geplaatst: 9 augustus (aangepast) Daarnaast kan er ook (regen)water doorsijpelen tussen de rubber rand onderaan het raam. Die dien je hiertoe een zwarte kit rand te geven. En tja, in de Italiaanse regio waar de Ducato gemaakt wordt zal regen misschien een bezienswaardigheid zijn, anders werk je dit niet zo af... 9 augustus aangepast door Camper-T Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.