Ga naar inhoud

Startaccu Fiat Ducatp

aranbo
 Share

Recommended Posts

Te koop tegen elk aannemelijk bod:

Wegens het plaatsen van een All in One lithium accu van Solid Power uit Rijssen heb ik de originele startaccu van onze Fiat Ducato (180 PK) uit 2016 te koop. Mag weg voor weinig. 

Sinds hij uit de auto is gehaald heb ik hem altijd aan de druppelaar gehad, dus de conditie moet nog goed zijn. Tussendoor enige keren als startaccu gebruikt voor ons trekkertje.

Ophalen omgeving Enschede. Laat via een PB (persoonlijk bericht) even weten of je belangstelling hebt.

DSCN4066.JPG

DSCN4068.JPG

DSCN4073.JPG

Link naar reactie

Wat deze vraag te maken heeft met de verkoop van mijn accu, weet ik niet, maar een paar jaar geleden waren we iets meer dan 2000 euri kwijt. Nu zijn ze natuurlijk duurder. Kijk op solidpower.nl voor alle info. Prijzen via mail of telefoon, denk ik, want ze staan niet op de webpagina.

Ik sluit me overigens wel aan bij de beoordelingen die er staan. Het is een TOP bedrijf met garantie zoals hij hoort te zijn. Zeer klantgericht. En nee, ik heb hier geen enkel belang bij. Ben gewoon zeer tevreden en het geheel werkt ism het zonnepaneel uitstekend. Kunnen zeker vier dagen autonoom staan met een 240 Ah accu. Langer nog niet gedaan, maar zou moeten kunnen. We kijken geen tv en zetten geen koffie met een Senseo (koken water op gas).

maar……….wilt u mijn accu kopen?

• Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...