Ga naar inhoud

NKC vertoont wel heel veel commerciële trekjes


Gvr
 Share

Recommended Posts

Op 5 oktober van dit jaar ontving ik een email van de NKC (persoonlijk aan mij, dus niet in een nieuwsbrief) met o.a. het volgende bericht:

 

In de afgelopen jaren is het telkens gelukt om de contributie van het NKC-lidmaatschap nagenoeg gelijk te houden. Dit jaar ontkomen we echter niet aan een prijsverhoging. In deze e-mail leggen we je graag uit wat dit voor jou betekent.

Voor jouw lidmaatschap Standaard A betekent dit dat het jaartarief voor 2023 op een bedrag van 68,50 euro uitkomt. Dat is in totaal maar 4,50 euro meer per jaar. In de afbeelding hieronder laten we zien wat je daar allemaal voor terugkrijgt.

Link naar reactie
Share on other sites

Op 9-12-2022 om 14:15, Borgerik zei:

Op 5 oktober van dit jaar ontving ik een email van de NKC (persoonlijk aan mij, dus niet in een nieuwsbrief) met o.a. het volgende bericht:

 

In de afgelopen jaren is het telkens gelukt om de contributie van het NKC-lidmaatschap nagenoeg gelijk te houden. Dit jaar ontkomen we echter niet aan een prijsverhoging. In deze e-mail leggen we je graag uit wat dit voor jou betekent.

Voor jouw lidmaatschap Standaard A betekent dit dat het jaartarief voor 2023 op een bedrag van 68,50 euro uitkomt. Dat is in totaal maar 4,50 euro meer per jaar. In de afbeelding hieronder laten we zien wat je daar allemaal voor terugkrijgt.

Dank , ik zal deze wel gemist hebben…

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...