Adrie Geplaatst: 9 november 2022 Share Geplaatst: 9 november 2022 Hallo, omdat mijn vrouw nog moet werken en niet 8 weken vrij kan nemen zoek ik een maatje die met mij mee wil naar Griekenland.Ik ben 71 jr, in bezit van een luxe camper met voorin een hefbed [mijn bed] en achterin een 2persoons vast bed [jou bed].Verder is alles aan boord ; sat tv, douche wc, koelkast diepvries oven enz. daarom hebben we geen camping nodig, daarom staan we veelal vrij op stranden [dus bijna geen camping kosten]We vertrekken begin mei en gaan via Duitsland/Oostenrijk/Slovenië/Kroatië/Bosnië/Albanië naar Griekenland ;maken daar een rondje vaste land en schiereiland Peloponnesos en reizen via Macedonië Servië Hongarije Tsjechië Duitsland eind juni terug.Wat ik belangrijk vindt is :je moet geen probleem hebben met auto rijden en niet moeilijk zijn in de omgang!Ik ben geen wandelaar of fietser [ik heb COPD] maar als jij hiervan wel houdt, Prima !!Doen waar je zin in hebt, je niet verplicht voelen om alles samen te doen!De kosten diesel, eten drinken, tolwegen enz. samen delen.Ik vraag een vergoeding voor gebruik en onderhoud van mijn camper van 10 euro per dag.groetjes adrie Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.