Ga naar inhoud

‘S nachts Muggen in buscamper


Pruit
 Share

Recommended Posts

Hoewel we alle horen dicht houden en er geen mug te zien is binnen, is het ‘s nachts niet uit te houden van de muggen. Ik denk wel meer dan 20 die we geplet hebben.

 

toen mijn vrouw het verduisteringsscherm bij het voorruit weghaalde kwamen er nog een stuk 15 tevoorschijn! Kunnen ze door de ventilatieroosters naar binnen komen?

 

hebben andere buscampers hier ook last van? En beter nog: een verklaring/oplossing voor?

Link naar reactie
Share on other sites

Wij hebben weinig last van insecten in de bus ondanks dat wij de schuifdeur(met hor maar gebruiken die niet) altijd open hebben als het niet regent. Ik heb een insectenlamp gekocht bij de Chinees, die staat 's nachts aan en werkt prima. Veel of bijna geen insecten is n.m.m. afhankelijk van waar men staat, aan het water met warm weer geeft meer insecten heb ik gemerkt.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...