Gotcha Geplaatst: 2 juli 2022 Share Geplaatst: 2 juli 2022 Wij zijn sinds kort in het bezit van een nieuwe Hymer 880 BMLI. De dubbele vloer biedt veel ruimte voor bagage. Is het bij iemand bekend of er een rail / uitschuif systeem verkrijgbaar is, zodat daar kratten op geplaatst kunnen worden. Op die wijze zouden deze eenvoudig in en uitgeschoven kunnen worden. Hymer zelf levert dit niet. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 2 juli 2022 Share Geplaatst: 2 juli 2022 (aangepast) Staat wel in het verkeerde deel. Is niet echt "Electronia" Mooie camper :!: Bedoel je dit: Hymer rail dubbele bodem [Off topic] Even een vraagje van mijn kant als mag. Jouw camper heeft een tandem as 5500kg :?: zo ja, was is de maximale asbelasting :?: 2 juli 2022 aangepast door Frans Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 3 juli 2022 Share Geplaatst: 3 juli 2022 22 uren geleden, Frans zei: Staat wel in het verkeerde deel. Is niet echt "Electronia" Zo is het! Verplaatsen svp! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Gotcha Geplaatst: 15 juli 2022 Auteur Share Geplaatst: 15 juli 2022 Adriatk : misschien kun je me vertellen hoe ik ‘m in een andere rubriek plaats Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 15 juli 2022 Share Geplaatst: 15 juli 2022 Dat is voor de "beheerders" (lees NKC) bedoeld. Maar daar is weinig van te verwachten helaas. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 15 juli 2022 Share Geplaatst: 15 juli 2022 12 uren geleden, Gotcha zei: Adriatk : misschien kun je me vertellen hoe ik ‘m in een andere rubriek plaats Niet zo moeilijk. Deze weghalen en opnieuw plaatsen in de juiste rubriek. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Gotcha Geplaatst: 16 juli 2022 Auteur Share Geplaatst: 16 juli 2022 Adriatik : ja dat begrijp ik, maar ik had verwacht dat een beheerder misschien zou kunnen bemiddelen om ‘m in de juiste rubiek te plaatsen. Maar gezien het antwoord van Frans begrijp ik dat m’n verwachtigingen te hoog liggen. Zal ‘m wel deleten en opnieuw plaatsen. Sorry voor het ongemak mannen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Gotcha Geplaatst: 20 juli 2022 Auteur Share Geplaatst: 20 juli 2022 Hoi Frans, las je vraag over de as belasting. Geen idee, hij is net nieuw, heb me daar nog niet in verdiept. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 20 juli 2022 Share Geplaatst: 20 juli 2022 Staat op de sticker, links onder bij de toegangsdeur. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Gotcha Geplaatst: 21 juli 2022 Auteur Share Geplaatst: 21 juli 2022 1e 2100, 2e 1750, 3e 1750 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 21 juli 2022 Share Geplaatst: 21 juli 2022 Super, dank je wel Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.