Ga naar inhoud

Camper plaats


Corver
 Share

Recommended Posts

Hallo. Ik vraag mij af of er criteria zijn voor een camper die op een camperplaats wil staan. Ik heb een fiat doblo een beetje omgebouwd tot mini camper, zonder camper kenteken. Kan ik gewoon op een camper plaats gaan staan?? Vgr  Cor 

Link naar reactie
Share on other sites

De ene camperplaats is de andere niet. Er zijn camperplaatsen zonder een enkele voorziening. Maar er zijn er ook die luxer zijn dan menig camping. En de eigenaar bepaalt uiteindelijk wie hij wel en niet toelaat. 

 

En als je geen toilet in je camper hebt is een camperplaats zonder sanitaire voorzieningen sowieso een "no go".

Link naar reactie
Share on other sites

Dat is inderdaad een eigen keus. Maar het is niet mijn keus. En ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet. Wat heb je nou aan een camper als je voor iedere overnachting op een camping of camperplaats met sanitaire voorzieningen aangewezen bent? Dan boet je zoveel aan vrijheid in. Vrijheid waar de camper, in ieder geval in mijn beleving voor gemaakt is.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Nee, het is beslist niet vanwege de kosten. Maar de vrijheid om waar en wanneer te komen en te gaan is ons veel waard. Dat is in Nederland helaas niet mogelijk. Daarom camperen we ook alleen maar over de grens. In o.a. Duitsland en Frankrijk kan het gelukkig nog wel. Vorige week zijn we een weekje in de Eifel geweest. En nu toeren we door Normandië. Alleen nog maar "vrij" gestaan. Meestal op hele mooie plekjes. Nu staan we op Pointe de Barfleur. Grandioos zeezicht! 

Onze camper is zo ingericht, met 200 liter watervoorraad, 200Watt AGM-accu, zonnepaneel en toiletvermaler met zwartwatertank dat we maar één keer in de week hoeven te "servicen". En ook daarvoor wil ik best betalen. Dat is ook niet meer dan normaal.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...