irk Geplaatst: 30 mei 2022 Share Geplaatst: 30 mei 2022 Ik ben op zoek naar een simpel werkend navigatiesysteem voor grote campers, Op dit moment rijden we met een verouderd systeem en die kan niet meer geüpgraded worden. Nu op zoek naar een simpel systeem waar rekening wordt gehouden met afmetingen en gewichten van camper. (2,4 x 3,35 x 8,0 meter, max. gewicht 6500 kg). Ik hoor graag. Met vriendelijke groet, Dirk Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Rakko Geplaatst: 19 juni 2022 Share Geplaatst: 19 juni 2022 Garmin camper 780, eenvoudig betaalbaar en je kan alle parameters zelf invullen. dus lengte, breedte, hoogte en gewicht. Bevalt mij prima! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 19 juni 2022 Share Geplaatst: 19 juni 2022 (aangepast) ik gebruik de sygic truck/camper app, via een klein tablet 8". Maar kan ook op telefoon. Ook hier kan je alle parameters instellen. 19 juni 2022 aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Peter-en-Marij Geplaatst: 19 juni 2022 Share Geplaatst: 19 juni 2022 Ik heb een 10 inch Chinese tablet met GPS module ingericht. Op de tablet staat Copilot navigatie software. Parameters kun je zelf invullen en software wordt herkend door Camper contact app. Ik ben super tevreden. Kaartupdates komen 3 à 4 keer per jaar. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.