Countaxman Geplaatst: 23 mei 2022 Share Geplaatst: 23 mei 2022 Is het verstandig de camper (euro 6 diesel) vooraf te registreren met Visitor,s Payment in Noorwegen? Ergens heb ik gelezen dat je , bij niet registratie, je in de hoogste categorie wordt aangeslagen. Aanmelden bij V.P zou dan rekening houden( lees lager tarief) bij een euro 6 diesel. Heeft iemand hier ervaring mee? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 23 mei 2022 Share Geplaatst: 23 mei 2022 Ik heb mij geregistreerd bij EPASS24, de rekening komt later, soms 6 maanden later. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 23 mei 2022 Share Geplaatst: 23 mei 2022 Ik heb me niet geregistreerd. De rekening heb ik gekregen, die klopte precies. Dus niet te hoog aangeslagen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.