molenr Geplaatst: 10 mei 2022 Share Geplaatst: 10 mei 2022 Ik zoek een manier om de reservesleutel onder de auto te bevestigen. heeft iemand n tip? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 10 mei 2022 Share Geplaatst: 10 mei 2022 MOLENR , dit zou je eigenlijk zelf moeten bekijken , als ik u hier een tip geeft en dat u deze opvolg dan kan een ander ook lezen waar u sleutel zit verborgen . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
WoutenLotje Geplaatst: 1 juni 2022 Share Geplaatst: 1 juni 2022 Hoi, zelf bedacht ik het volgende: Ik liet 2 extra reservesleutels maken zonder transponder en haalde die dikke bobbels er af. De èchte reservesleutel ligt in de camperkluis. Met die extra sleutels kun je dus wel in je camper maar kan daarmee niet starten. De reservesleutel van de kluis is onvindbaar voor derden verborgen in de camper'. Dat platte sleuteltje bewaar ik bij mijn rijbewijs in m'n portemonnee. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Barry Geplaatst: 27 juni 2022 Share Geplaatst: 27 juni 2022 Als leerling eigenaar van een nieuwe camper is dit een nuttige tip en ik ga dit zeker eens uitzoeken. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
hans3sen Geplaatst: 15 augustus 2022 Share Geplaatst: 15 augustus 2022 Je kunt onder de camper een buitencontactdoos monteren waarin je de reservesleutel bewaart. Laat daar een paar stroomdraadjes uit lopen zodat het lijkt of dit echt een electrische aansluiting is. Alleen jij weet wat er echt in zit. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 15 augustus 2022 Share Geplaatst: 15 augustus 2022 Het dievengilde kent de meeste trucjes, dus zorg dat je echt veilig die 2e sleutel ergens verbergt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.