Eijg Geplaatst: 4 mei 2022 Share Geplaatst: 4 mei 2022 Wij hebben een Hymer uit 2011 met een Thetford absorbtie koelkast type N150 Na de winter heb ik het probleem dat de koelkast prima functioneert op 230 volt en 12 volt (accustroom) maar niet meer op gas. De vlam brandt prima en mooi blauw en de onstekingspen werkt goed, maar wanneer de onstekingspen stopt na 30 seconden gaat direct de vlam uit en hoor je de gasklep sluiten. Ik denk qua storing dan aan een thermokoppel fout, maar ik kan deze nergens vinden!! Er loopt alleen een draad van de ontstekingspen naar het powerboard en verder niets wat naar de brander gaat en electrisch gestuurd word. Of zit er iets in de brander dat deze functie heeft? De brander heb ik nog niet losgehaald. Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Alvast bedankt!! Grt. Jan Hellevoetsluis Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 4 mei 2022 Share Geplaatst: 4 mei 2022 Eijg < u moet even op internet zoeken naar tekeningen Thetfort N150 , dan staat daar misschien een tekening op hoe het er uit ziet . Ik zal ook even kijken . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Eijg Geplaatst: 4 mei 2022 Auteur Share Geplaatst: 4 mei 2022 Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb de handleiding incl. onderdelen tekening, maar niets gevonden waar 'wijzer' van wordt. Maat twee weten meer dan 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 4 mei 2022 Share Geplaatst: 4 mei 2022 (aangepast) Eijg , u kan ook even kijken of er onderdelen van zijn met de vraag , thermische beveiliging Therford koelkast N150 . kijk een bij Jacicamp in leek Gr . Ik heb zelf ook een N150 geleverd in 2012 . 4 mei 2022 aangepast door supreme Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Eijg Geplaatst: 6 mei 2022 Auteur Share Geplaatst: 6 mei 2022 Bedankt Supreme Ik heb intussen ook contact gehad met ‘ friends@ thetford europe. zij konden ook geen pasklaar antwoord geven. Masr mogelijk is er een defect aan het Powerboard. Jammer dat dit onderdeel tweehonderd euro kost excl. montage Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 6 mei 2022 Share Geplaatst: 6 mei 2022 Eijg , ik was voor u ook al aan het kijken , en ik ook daar op . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.