TramHouten Geplaatst: 9 april 2022 Share Geplaatst: 9 april 2022 we hebben net een nieuwe Pössl aangeschaft. Boven de voorstoelen is een groot open vak, niet hoog maar wel diep en over de volle breedte van de camper. Ik hoor graag ideeën over wat ik daar kan bewaren. Het vak is niet afsluitbaar, dus losse spulletjes zijn niet handig. Maar wat dan wel? Alvast bedankt voor de tips. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 10 april 2022 Share Geplaatst: 10 april 2022 Wij hebben daar twee paraplu's liggen, een schrobzaag en een honkbalknuppel om de overvallers van ons af te slaan. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Blechdach Geplaatst: 14 april 2022 Share Geplaatst: 14 april 2022 In onze Pössl hebben we daar een aantal opbergdoosjes instaan, met van die clip deksel. Verder liggen er tijdens het verblijf allerlei tablets en chromebooks aan de lader, maar ook tijdschriften en boeken. Plek is niet geschikt voor het bewaren van chocolade.... 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 16 april 2022 Share Geplaatst: 16 april 2022 hallo allen wij hebben daar voorraad van wc paier en keukenrollen pannen sponsjes waterpas tas met alle gegevens buscamper kleine kacheltje plastic/cartone boordjes en ook de paraplus 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
diogenes Geplaatst: maandag om 15:21 Share Geplaatst: maandag om 15:21 Ik vind dat nu echt een ruimte om zelf te bedenken wat je er in kunt doen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.