JSH Geplaatst: 8 april 2022 Share Geplaatst: 8 april 2022 Dag. Ik denk erover om een reservewiel aan te schaffen. Heeft iemand tips welke krik het handigste is? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 9 april 2022 Share Geplaatst: 9 april 2022 Het zou toch erg helpen als je begon om welk voertuig het gaat, hoe zwaar dat ding is en hoeveel ruimte je hebt om bewuste krik te bergen. Zonder enige extra info zou ik zeggen een garagekrik van 4 ton. https://www.bol.com/nl/nl/p/garagekrik-4-ton/9200000125132949/ Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 9 april 2022 Share Geplaatst: 9 april 2022 JSH , het beste en het goedkoopste is een klein potkrikje van minimaal 3 ton , op internet kan je diversen vinden . Deze heeft weinig plaats en gewicht . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pierre Geplaatst: 9 april 2022 Share Geplaatst: 9 april 2022 (aangepast) JSH, Ik gebruik de originele Fiat Ducato schaarkrik met de camper meegeleverd (camper 3500kg) . Een paar keer gebruikt en geen problemen gehad. Gewicht krik 4,4 kg_ 9 april 2022 aangepast door Pierre aanvulling Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JSH Geplaatst: 10 april 2022 Auteur Share Geplaatst: 10 april 2022 Bedankt voor de reacties. Ik heb nog een potkrikje staan, dus die gaat dan mee. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.