Ga naar inhoud

Wie heeft er in de periode van 15 juni t/m 15 juli een Go Box tol kastje te leen? Of kan iemand ons een goede tip geven .. wij reizen met een 4t camper heen en terug door Oostenrijk naar het Gardameer.( onze eerste camperreis dus geen Alvast grote dank.


Mosterd Barneveld
 Share

Recommended Posts

Wie heeft er in de periode van 15 juni t/m 15 juli een Go Box tol kastje te leen? Of kan iemand ons een goede tip geven .. wij reizen met een 4t camper heen en terug door Oostenrijk naar het Gardameer.( onze eerste camperreis dus geen  Alvast grote dank.
 

Jacqueline en Henk Mosterd

barneveld 0653500858

henk.mosterd@kardex.com

Link naar reactie
Share on other sites

1 uur terug, Mosterd Barneveld zei:

Wie heeft er in de periode van 15 juni t/m 15 juli een Go Box tol kastje te leen? Of kan iemand ons een goede tip geven .. wij reizen met een 4t camper heen en terug door Oostenrijk naar het Gardameer.( onze eerste camperreis dus geen  Alvast grote dank.
 

Jacqueline en Henk Mosterd

barneveld 0653500858

henk.mosterd@kardex.com

Voor 220 Deense kronen schaft u een Brobizz tol kastje aan. (www.brobizz.com) Dit "kastje"van Brobizz kan ook gebruikt worden in heel Scandinavie, Oostenrijk, Frankrijk, Spanje, Portugal voor voertuigen boven de 3500 kg en met een "Europa overeenkomst"  Bizz to Europa (brobizz.com)

Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb zelf gekozen voor afhalen, omdat ik vreesde dat toezenden te lang zou duren. Vooraf alles online geregeld en ook de gevraagde bewijsstukken via een upload laten goedkeuren. Kreeg een pdf-bestand met een barcode en kon aan het tankstation gewoon aan de kassa binnen één minuut weer vertrekken met een werkende GoBox. En vanaf München in Duitsland kun je al op alle tankstations langs de snelweg terecht. Ik heb "Vaterstetten" genomen. 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...
2 uren geleden, Corrodion zei:

Wij gingen via Zwitserland kunnen bij de grenspost of thuis downloaden een registratie bewijs kost volgens mij iets van 30 euro,voor camper boven de 3500 kg

 

Helemaal niet nodig. Hiervoor heb je de VIA app en daarmee kun je zonder stoppen via de rijstrook voor de bussen Zwitserland binnen rijden. Ja geeft per dag aan of je in Zwitserland bent of niet en het tegoed is 12 maanden geldig.
 

Link naar reactie
Share on other sites

1 uur terug, Dr.Dream zei:

 

Helemaal niet nodig. Hiervoor heb je de VIA app en daarmee kun je zonder stoppen via de rijstrook voor de bussen Zwitserland binnen rijden. Ja geeft per dag aan of je in Zwitserland bent of niet en het tegoed is 12 maanden geldig.
 

Ook met de Via app moet je stoppen bij de grens en je app laten controleren. 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...
Op 10-4-2022 om 09:12, Broers Joske zei:

Ik heb zelf gekozen voor afhalen, omdat ik vreesde dat toezenden te lang zou duren. Vooraf alles online geregeld en ook de gevraagde bewijsstukken via een upload laten goedkeuren. Kreeg een pdf-bestand met een barcode en kon aan het tankstation gewoon aan de kassa binnen één minuut weer vertrekken met een werkende GoBox. En vanaf München in Duitsland kun je al op alle tankstations langs de snelweg terecht. Ik heb "Vaterstetten" genomen. 

Mag ik vragen waar je dat online hebt geregeld? Wij gaan met een camper zwaarder dan 3,5 ton oa door Oostenrijk, maar krijg geen duidelijk beeld van wat we nodig hebben en hoe dat makkelijk van te voren te regelen valt. 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...