Henkie Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 het relais van het toilet blijft hangen het is een hymer tramp van 1990. Weet iemand hoe ik het kan vervangen? Quote
Cor1961 Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 Door hem eruit te halen en een nieuwe te monteren…. Quote
Pierre Geplaatst: 17 maart 2022 Geplaatst: 17 maart 2022 18 uren geleden, Henkie zei: het relais van het toilet blijft hangen het is een hymer tramp van 1990. Weet iemand hoe ik het kan vervangen? Mocht het een thetford relais zijn: Google eens op " Thetfort toilet relay". Je vind dan ook tekeningen en video's van allerlei toilet types. Wellicht staat die van u er ook bij. Opmerking : ik heb het Engelse woord relay gebruikt (ipv relais) om ook op de engelstalige sites te zoeken. De Engelsen hebben doorgaans goede informatie Quote
Henkie Geplaatst: 18 maart 2022 Auteur Geplaatst: 18 maart 2022 Op 16-3-2022 om 17:07, Cor1961 zei: Door hem eruit te halen en een nieuwe te monteren…. Quote
Hanton1 Geplaatst: 25 maart 2022 Geplaatst: 25 maart 2022 Je kunt ook de helpdesk van Telfort bellen, er zit een module bij de bediening, waar de groene en rode lesje zitten, en er zit er eentje in de buurt van de cassette, ik heb beide vervangen toen mijn camper net nieuw was, omdat de half volle stand niet aangegeven werd, doet het nu nog steeds niet, helaas. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.