jte Geplaatst: 7 maart 2022 Share Geplaatst: 7 maart 2022 Wij gaan onze zithoek van een L-zit met 1 zitje-gordel ombouwen tot een L-zit met 2 zitjes naar voren. In diverse B514 en B614’s is deze configuratie mogelijk. Voor de aanpassingen zijn wij op zoek naar: - een extra hoofdsteun, of combinatie van 2 hoofdsteunen - een dubbele gordel. Bijgevoegd 2 foto's van de huidige situatie en 1 van de wens-situatie. Of wellicht is er een camper sloop in NL waar ik dit kan navragen. Hymer B614, B514 Mvg Jeroen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 7 maart 2022 Share Geplaatst: 7 maart 2022 Beste Jte, vraag me af of dat zomaar mag. Is na aanpassing niet een keuring verplicht en aanpassing kentekenbewijs? Ook belangrijk om het licht van verzekering lijkt me. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.