Ga naar inhoud

tolheffing Scandinavie


Borgerik
 Share

Recommended Posts

Op 21-4-2023 om 13:43, IngeV zei:

 

 

Voor mij alleen niet helemaal duidelijk : via de vertaling staat er stacaravan, maar dat moet denk ik tourcaravan zijn? 

 

 

Nee, dat is een bug in het digitale vertaalprogramma; Camper word daar standaard vertaald als "stacaravan"

Link naar reactie
Share on other sites

Op 21-4-2023 om 13:43, IngeV zei:

 

 

Voor mij alleen niet helemaal duidelijk : via de vertaling staat er stacaravan, maar dat moet denk ik tourcaravan zijn? 

 

 

Nee, dat is een bug in het digitale vertaalprogramma; Camper word daar standaard vertaald als "stacaravan"

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...
Op 23-2-2022 om 14:44, Broers Joske zei:

 

Ik zie geen foto van een 'kastje'. Ik heb er één dat werkt in Frankrijk, Spanje, Portugal en Italië en één dat werkt in Denemarken, Noorwegen, Zweden en Oostenrijk plus op sommige bruggen en veerdiensten in Noord-Duitsland.

Joske bij wie hebben jij dat andere kastje besteld voor Frankrijk, Italië e.a.

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik heb me geregistreerd voor een Autopass via Fremtind. Helemaal goed gegaan, maar 1 dingetje blijft me bezig houden. Er wordt gevraagd om een getal in te vullen bij CO2. Volgens de RDW is dat voor onze Fiat Ducato 178, maar er kunnen maximaal 2 cijfers worden ingevuld. Iemand een idee hoe dit werkt of wat hier moet komen te staan?

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...