WilJon Geplaatst: 7 februari 2022 Share Geplaatst: 7 februari 2022 Gezocht, Nederlandstalige handleiding van de Dethleffs Trend 68 uit 2015 (halfintegraal) Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution Magic Ed. Geplaatst: 7 februari 2022 Solution Share Geplaatst: 7 februari 2022 Die kun je gewoon aavragen via info@dethleffs.de. Of wordt lid van de Facebookgroep Dethleffs Campervrienden, daar zitten misschien eigenaars van deze Trend tussen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
TRIPLE F Geplaatst: 11 april 2022 Share Geplaatst: 11 april 2022 Op 7-2-2022 om 15:41, WilJon zei: Gezocht, Nederlandstalige handleiding van de Dethleffs Trend 68 uit 2015 (halfintegraal) Van 2017 heb ik wel voor je maar kan je deze niet downloaden bij Dethleffs GR Fred Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
TRIPLE F Geplaatst: 11 april 2022 Share Geplaatst: 11 april 2022 Van 2017 heb ik wel voor je maar kan je deze niet downloaden bij Dethleffs GR Fred Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 11 april 2022 Share Geplaatst: 11 april 2022 Nee, die kun je niet downloaden, zelfs niet als je er twee maal om vraagt. Maar gewoon aanvragen per email gaat wel. En dan heb je op werkdagen binnen 24 uur antwoord. En anders bel je even naar het Dethleffs Service Center in Isny. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
WilJon Geplaatst: 25 april Auteur Share Geplaatst: 25 april Op 11-4-2022 om 16:09, TRIPLE F zei: Van 2017 heb ik wel voor je maar kan je deze niet downloaden bij Dethleffs GR Fred Zou je die van 2017 dan naar me willen mailen? Daar heb ik waarschijnlijk ook wel wat aan. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
WilJon Geplaatst: 25 april Auteur Share Geplaatst: 25 april Dank voor de tip, ga ik doen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
WilJon Geplaatst: 25 april Auteur Share Geplaatst: 25 april Op 11-4-2022 om 19:19, Broers Joske zei: Nee, die kun je niet downloaden, zelfs niet als je er twee maal om vraagt. Maar gewoon aanvragen per email gaat wel. En dan heb je op werkdagen binnen 24 uur antwoord. En anders bel je even naar het Dethleffs Service Center in Isny. Dank voor de tip, ga ik doen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.