hmhoeks Geplaatst: 21 april 2020 Share Geplaatst: 21 april 2020 Ik wil een Mifi router gaan aanschaffen. Ik zit zelf te denken aan een TP-Link M7450 of TP-Link M7650. Heeft iemand positieve en/of negatieve ervaringen met één van deze routers? Als ik een Sim Only aanschaf, wat voor één zou ik dan het beste kunnen nemen: prepaid of abonnement? En bij welke provider? Ik wil een datagebruik van max. 4GB per maand. Ik heb voor mijn mobiel een abonnement bij Vodafone. Alvast bedankt voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet, Henk Hoeks Leef vandaag! Morgen kan het te laat zijn! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 28 april 2020 Share Geplaatst: 28 april 2020 Gewoon een Huawei 4G MiFi kopen in de plaatselijke T-Mobile winkel en een GoMundo simkaart van Orange.es nemen. Die werkt voordelig in de gehele EU (dus alleen niet in CH) en is erg flexibel online in te stellen op allerlei soorten abo's. Wij gebruiken deze al jaren. Beter kan niet. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 24 juli 2020 Share Geplaatst: 24 juli 2020 ik zie het voordeel ook niet meer met een mifi, ik doe ook alles via mobiele telefoon en koppel daar alles aan. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GreDon Geplaatst: 24 juli 2020 Share Geplaatst: 24 juli 2020 Mijn camper alarm loopt ook via het internet. ga ik weg met mijn telefoon dan werkt dat niet. Ik moet daarom deze MiFi gebruiken die in de camper kan achterblijven op een plek die de inbreker niet direct door heeft. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.