Ga naar inhoud

Barst in het voorfront van de camper

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil een camper aanschaffen bij een particulier maar bij bezichtiging  constateerde net bij de boven voorruit een klein gaatje door het polyester weet iemand hoe dit zou  kunnen gebeuren.

De eigenaar  was niet aanwezig omdat een campermakelaar  de verkoop  doet.Hij had er uiteraard geen verklaring  voor hooguit dat er een steentje  de oorzaak  zou zijn. Maar dat lijk me hoogst onwaarschijnlijk .

Geplaatst:

Ik heb in november en december in Spanje twee keer een steentje tegen de voorruit aan gehad. Gelukkig is de voorruit heel gebleven. Ik kan de plaatsen waar de steentjes tegen aan is gekomen ook niet vinden.

Dus zeg niet dat het niet kan. 

Wil je de camper kopen. 

Geplaatst:

Op het ogenblik  niet naar onze wens en die is integraal,queensbed,ep level,trekhaak kortom  vele wensen en die zijn er op het ogenblik voor onze portemonnee  niet in deze regio. 

Geplaatst:

Een camper met al jouw wensen kost idd nog al wat. Ik kan niet in jouw portemonnee kijken.  Misschien als je zegt wat je precies zoekt dat er iemand op het forum is die jouw camper weet te staan. Heel veel succes met zoeken. 

• 5 weeks later...
Geplaatst:

Een jleine reparatie aan polyester is niet eens heel heel moeilijk.

Als er een scheurtje in het polyester zit kun je het best een gaatje (M3 of zo) aan het einde van dat scheurtje boren dat voorkomt verder scheuren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid