Candyred Geplaatst: 15 januari 2022 Share Geplaatst: 15 januari 2022 Ik wil een camper aanschaffen bij een particulier maar bij bezichtiging constateerde net bij de boven voorruit een klein gaatje door het polyester weet iemand hoe dit zou kunnen gebeuren. De eigenaar was niet aanwezig omdat een campermakelaar de verkoop doet.Hij had er uiteraard geen verklaring voor hooguit dat er een steentje de oorzaak zou zijn. Maar dat lijk me hoogst onwaarschijnlijk . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 15 januari 2022 Share Geplaatst: 15 januari 2022 Ik heb in november en december in Spanje twee keer een steentje tegen de voorruit aan gehad. Gelukkig is de voorruit heel gebleven. Ik kan de plaatsen waar de steentjes tegen aan is gekomen ook niet vinden. Dus zeg niet dat het niet kan. Wil je de camper kopen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Candyred Geplaatst: 15 januari 2022 Auteur Share Geplaatst: 15 januari 2022 Eigenlijk wel maar huiverig voor vocht wilde wel een check laten doen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 15 januari 2022 Share Geplaatst: 15 januari 2022 Dat snap ik. Er zijn veel campers te koop waar iets aan mankeert. Misschien sowieso verstandig om een keuring te laten doen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Candyred Geplaatst: 15 januari 2022 Auteur Share Geplaatst: 15 januari 2022 Het kleine probleem is WIJ wonen in Eindhoven en deze camper staat in Arnemuiden Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 15 januari 2022 Share Geplaatst: 15 januari 2022 En wij wonen in Heeswijk Dinther niet ver van Eindhoven. Zijn er geen campers korter bij huis te koop die ook naar jullie wensen is. wat zoek je eigenlijk. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Candyred Geplaatst: 15 januari 2022 Auteur Share Geplaatst: 15 januari 2022 Op het ogenblik niet naar onze wens en die is integraal,queensbed,ep level,trekhaak kortom vele wensen en die zijn er op het ogenblik voor onze portemonnee niet in deze regio. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 15 januari 2022 Share Geplaatst: 15 januari 2022 polyester is wel eenvoudig te repareren. Had je geen foto genomen? Dat verduidelijkt een hoop..... Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Candyred Geplaatst: 15 januari 2022 Auteur Share Geplaatst: 15 januari 2022 Op dat moment niet aan gedacht Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 15 januari 2022 Share Geplaatst: 15 januari 2022 Een camper met al jouw wensen kost idd nog al wat. Ik kan niet in jouw portemonnee kijken. Misschien als je zegt wat je precies zoekt dat er iemand op het forum is die jouw camper weet te staan. Heel veel succes met zoeken. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jan Soetens Geplaatst: 15 februari 2022 Share Geplaatst: 15 februari 2022 Een jleine reparatie aan polyester is niet eens heel heel moeilijk. Als er een scheurtje in het polyester zit kun je het best een gaatje (M3 of zo) aan het einde van dat scheurtje boren dat voorkomt verder scheuren. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.