Sailboy Geplaatst: 11 januari 2022 Share Geplaatst: 11 januari 2022 Wie heeft ervaring met deze navigatie-app voor iPhone dat via AppleCarplay moet kunnen werken. ik heb een Alpine Halo 9” systeem in de camper met Apple CarPlay. De Sygic app komt echter niet op het scherm. De helpdesk in Slovenië kan het niet oplossen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 11 januari 2022 Share Geplaatst: 11 januari 2022 Volgens deze link heb je lotgenoten. Op de website van Sygic staan wat tips en adviezen. Een paas simpele tips die ik eerst zou proberen: 1. Het iPhone iOS updaten naar de nieuwste versie. 2. De Sygic software op de laatste update controleren. 3. De aangesloten auto/radio ‘vergeten’ via het iPhone instellingenmenu. 4. De iPhone helemaal uitzetten en weer opnieuw aanzetten. 5. Autoradio aanzetten, iPhone verbinden, verbinding toestaan en weer proberen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 12 januari 2022 Share Geplaatst: 12 januari 2022 Sygic Truck & Camper heeft (nog) geen Apple Carplay. De "gewone" Sygic heeft het wel, maar daar is het een losse in-app aankoop. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Sailboy Geplaatst: 17 januari 2022 Auteur Share Geplaatst: 17 januari 2022 Op 11-1-2022 om 21:38, Camper-T zei: Volgens deze link heb je lotgenoten. Op de website van Sygic staan wat tips en adviezen. Een paas simpele tips die ik eerst zou proberen: 1. Het iPhone iOS updaten naar de nieuwste versie. 2. De Sygic software op de laatste update controleren. 3. De aangesloten auto/radio ‘vergeten’ via het iPhone instellingenmenu. 4. De iPhone helemaal uitzetten en weer opnieuw aanzetten. 5. Autoradio aanzetten, iPhone verbinden, verbinding toestaan en weer proberen. App is niet CarPlay compatibel Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.