RemcoS Geplaatst: 27 december 2021 Share Geplaatst: 27 december 2021 Beste NKC forum genoten, Ik ben op zoek naar iemand die mij wil helpen met het opnieuw kitten van onze VW LT uit 1979. Uiteraard tegen betaling en het liefst een ervaren persoon waar de camper binnen mag staan. Het heeft natuurlijk geen haast maar voor de start van het nieuwe seizoen zou het fijn zijn als de camper klaar is. Onze camper staat in Aalsmeer dus op een redelijke afstand daar vandaan zou fijn zijn. U kunt mij ook bereiken via de email; rymspringer@gmail.com Ik hoop op hulp van een van u. Hartelijke groet, Remco Springer Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 27 december 2021 Share Geplaatst: 27 december 2021 Je biedt het aan tegen betaling, al eens geïnformeerd bij bedrijven in de buurt van Aalsmeer die dit doen, dat zijn professionals en hij staat dan ook binnen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jan Soetens Geplaatst: 7 januari 2022 Share Geplaatst: 7 januari 2022 Er is ook een Volkswagen lt club. Misschien kan daar iemand je helpen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.