Louis van Koeverden Geplaatst: 16 december 2021 Share Geplaatst: 16 december 2021 Heb sinds een week een Chausson Welcome 72 BJ2009 en deze is geimporteerd jaar terug. Nu zit er in deze camper geen nederlandstalige handleiding bij. Hier ben ik dus naar op zoek. Wie kan mij hieraan helpen zodat ik de camper beter kan leren ontdekken. Heb online overal al gezocht en dealers benaderd maar tot nu toe niets. Wie kan mij helpen aan een versie van voor 2014 op papier of PDF. Betaal de verzendkosten zelf. WIE O WIE KAN ONS HELPEN????? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 16 december 2021 Share Geplaatst: 16 december 2021 Ik heb ook een Chausson van 2013, ik heb contact opgenomen met Chausson fabriek in Frankrijk, ik had binnen één week een handleiding PDF in de mailbox, in het Engels wat voor mij geen probleem is. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 16 december 2021 Share Geplaatst: 16 december 2021 Er bestaat op dit forum een rubriek Handleidingen. Laat deze vraag daar nu precies in passen! Laten we het forum een beetje op orde houden! Bovendien heb je in die rubriek meer kans op een reactie! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.