Richard1310 Geplaatst: 28 november 2021 Share Geplaatst: 28 november 2021 Wie heeft er wel eens een boete ontvangen op de Portugese tolwegen? We zijn nu in Portugal en kunnen nergens de tol betalen. Nu lees ik op een site dat Nederland geen kentekens met Portugal uitwisselt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 28 november 2021 Share Geplaatst: 28 november 2021 Ik heb een transmitter bij de ANWB gehaald en dan kun je zo bij alle tolpoorten met 60 km p/uur doorrijden. Ideaal. Ik weet dat dit geen antwoord op jouw vraag is. Maar als niemand op het forum het weet kan ik het aan een zwager vragen die in Portugal woont. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Richard1310 Geplaatst: 28 november 2021 Auteur Share Geplaatst: 28 november 2021 Hartelijk dank voor uw vlotte reactie. Wij zijn bij de ANWB geweest maar onze camper is boven de 3.500 kilo. Klein vrachtwagen bewijs. De transmitter is niet geldig voor onze camper. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 28 november 2021 Share Geplaatst: 28 november 2021 Onze camper is ook boven de 3500 kilo. Raar. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Richard1310 Geplaatst: 29 november 2021 Auteur Share Geplaatst: 29 november 2021 Onze camper is op het kenteken boven de 3500. Wij hebben dus het vrachtwagen rijbewijs. Toen ik dat meldde aan de ANWB was de reactie dat de badge niet geschikt is Portugal. Heeft iemand ervaring met ook een camper boven de 3500 (kenteken) en dat de ANWB badge wel geaccepteerd wordt op de tolwegen? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Richard1310 Geplaatst: 29 november 2021 Auteur Share Geplaatst: 29 november 2021 Ik kan de site niet vinden van Mango of Mange. . Heb je een www. of een link? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 1 december 2021 Share Geplaatst: 1 december 2021 Ik heb de badge een jaar gleden in Oss bij de ANWB gehaald. Al zou er geen verschil mogen zijn tussen ANWB winkels. Maar bellen naar de winkel in Oss kan altijd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.