hanzzle Geplaatst: 12 november 2021 Share Geplaatst: 12 november 2021 Voor mijn nog te leveren nieuwe 6m buscamper ben ik op zoek naar een, bij voorkeur overdekte, stalling in de omgeving van Eindhoven. Per Jan / Feb 2022. Alvast bedankt voor uw aanbieding of tips! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 1 januari 2023 Share Geplaatst: 1 januari 2023 Welke kant van Eindhoven woon je. Ik weet nog een plekje tussen Veghel en Oss. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Joopie Geplaatst: 24 januari 2023 Share Geplaatst: 24 januari 2023 Ik ben ook op zoek naar een plek in de omgeving van Veghel. Het hoeft niet overdekt te zijn , in eerste instantie. Wie heeft er een suggestie ? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 29 januari 2023 Share Geplaatst: 29 januari 2023 (aangepast) Ik weet er wel een, ik heb jou al een PBtje gestuurd. 29 januari 2023 aangepast door trailerad Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.