De zalmroker Geplaatst: 10 november 2021 Share Geplaatst: 10 november 2021 Kan helaas geen afbeelding toevoegen, maar ben nieuwsgierig waar het antennetje van ong. 12 cm op mijn pas gekochte Dethleffs camper van 19 jr oud voor dient of diende. Vorige eigenaar wist het niet. Wim Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 10 november 2021 Share Geplaatst: 10 november 2021 Op welke plek zit die antenne en wat is het automerk van je Dethleffs kampeerauto? Er zijn veel autoradio’s die van een antenne gebruikmaken. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
De zalmroker Geplaatst: 10 november 2021 Auteur Share Geplaatst: 10 november 2021 Hij staat op het dak boven de deur vd bijrijders stoel. Het is een fiat ducato Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 10 november 2021 Share Geplaatst: 10 november 2021 Lijkt wel een oude GSM antenne. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 10 november 2021 Share Geplaatst: 10 november 2021 Een foto help inderdaad. Als je binnen de antennekabel kunt terugvinden dan kun je meestal aan het soort stekker zien wat er aan heeft vastgezeten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
De zalmroker Geplaatst: 10 november 2021 Auteur Share Geplaatst: 10 november 2021 Het zou best eens kunnen gezien de roestvorming op het bevestiginsplaatje. Dan kan ik hem er met een gerust hart afhalen denk ik want dan doet hij geen dienst meer... Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.