Ga naar inhoud

Camper kopen in Frankrijk


Josh1
 Share

Recommended Posts

Wie heeft ervaring met het particulier kopen van een camper in Frankrijk?
Wij hebben een mooie camper van 3 jaar oud in Frankrijk gezien en willen deze in principe kopen.
Het is een model, welke moeilijk in Nederland te vinden is.
Kan iemand mij tips geven, waar ik op moet letten.
Natuurlijk weet ik, dat alle papieren aanwezig moeten zijn, dat er een recente vocht keuring is gedaan, etc.
Maar waar moet ik op letten bij het overschrijven van het kenteken, het betalen van de camper en het terugrijden naar Nederland.
Vervolgens denk ik er aan om de camper door een import bedrijf de verdere afhandeling in Nederland te laten doen, RDW keuring en BPM afhandeling.
Wie kan mij voeden met wat tips?

vast bedankt.

Josh1

Link naar reactie
Share on other sites

17 uren geleden, Josh1 zei:

Hoe stuur ik een persoonlijk bericht?


Klik op de naam van de gebruiker hier links bij de teksten. Dan opent zich een nieuw venster van deze persoon en daarin zie je onder onder andere image.png.1a156b3753f843f0a9bb097dce572c99.png. Daar klik je dan weer op en de rest lijkt mij duidelijk toch?

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wij hebben vorig jaar ook een voertuig gekocht in Frankrijk het was een Ford Ranger met afzet unit. Heb het voor elkaar gekregen om deze als camper op kenteken te krijgen. Het geeft wat rompslomp met de belasting ,niet met het RDW zo.  Er zijn wat papieren die je beslist moet hebben bij de koop van de auto. Zoals de grijze kaart !

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...