marvas Geplaatst: 30 oktober 2021 Share Geplaatst: 30 oktober 2021 Graag zou ik het toilet, een Thetford C200, uit mijn camper willen (laten) halen en een droogtoilet gaan gebruiken (los). Heeft iemand dit al gedaan en zo ja hoe? De watertoevoer en electradraden kunnen dan afgedopt worden of zoiets om eventueel later weer een nieuw toilet te plaatsen? Ik ben benieuwd naar een reactie! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
pvgool Geplaatst: 12 november 2021 Share Geplaatst: 12 november 2021 Ik ben ook zeer benieuwd omdat ik ditzelfde overweeg. Afvoer natte deel op afvalwatertank. Er is al een afvoer aanwezig voor douche en wastafel Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jan Soetens Geplaatst: 5 januari 2022 Share Geplaatst: 5 januari 2022 Veel (de meeste) campers zijn gebouwd door eerst het binnengedeelte inclusief natte ruimte te monteren en dan de buitenbeplating. Iets als het toulet eruit halen is dan ook vaak niet erg makkelijk. Bezint eer gij ..... Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
marvas Geplaatst: 5 januari 2022 Auteur Share Geplaatst: 5 januari 2022 Dank je wel voor de reactie. Betekent dit dat ik er goed aan doe bij Dethleffs te informeren? Of kan ik het bij een camperbedrijf laten doen? Of is het helemaal af te raden? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 5 januari 2022 Share Geplaatst: 5 januari 2022 (aangepast) Misschien heb je wat aan de Thetford C200 handleidingen Als je wat naar beneden scrolt, heb je de installatie instructies. 5 januari 2022 aangepast door Frans Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
marvas Geplaatst: 6 januari 2022 Auteur Share Geplaatst: 6 januari 2022 Dankjewel, Frans, heb het gevonden! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.