Ga naar inhoud

Steunen


RiesG
 Share

Recommended Posts

Hallo,

 

Onze 'nieuwe' camper heeft van die Alko steunen achter. Daar gaat iets niet goed. Overal lees ik dat een halve slag van de slinger de steun verticaal moet brengen; bij die van onze begint hij pas uit de horizontale stand te komen. De poot begint dan ook al uit te draaien en komt nooit meer verticaal op de grond.

Wat denken jullie: is er iets kapot of moet de boel eens goed schoon gemaakt en gesmeerd worden?? (Ik heb nog geen zin gehad om op mijn rug onder de kar te kruipen -;;)

Dank alvast voor het meedenken.

Link naar reactie
Share on other sites

Ik denk dat ik dezelfde steunen heb en ze werken als een soort tweetrapsraket; eerst draaien de steunen van horizontaal naar verticaal en als je door blijft draaien (of slingeren) dan komen de voetjes op de grond. Ik heb een setje vierkante betonplex plaatjes gezaagd voor meer oppervlak en om er voor te zorgen dat de voetjes schoon blijven.

Link naar reactie
Share on other sites

26 minuten geleden, Dr.Dream zei:

Je kunt die i.d.d. opvullen met betonplex plaatjes of iets dergelijks.

Misschien ben ik niet duidelijk geweest: die plaatjes betonplex gebruik ik à lá Bigfoot zodat het oppervlak waar de pootjes op staan wat groter wordt; dus niet om op te vullen want dan draai ik de pootjes verder uit. Bij mij zwiepen en vallen ze niet. 😎

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...