Bono Geplaatst: 8 oktober 2021 Share Geplaatst: 8 oktober 2021 Ik heb 2 automatisch overschakelsystemen van Truma 1 gebruikt en 1 nieuw tegen elk aannemelijk bod . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CorvH Geplaatst: 14 januari 2022 Share Geplaatst: 14 januari 2022 Hoi heb je deze nog en welk type is het ? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hansenenjeanne Geplaatst: 20 januari 2022 Share Geplaatst: 20 januari 2022 Op 14-1-2022 om 14:58, CorvH zei: Hoi heb je deze nog en welk type is het ? Ja ik heb deze nog , ik ben alleen tot eind april in Portugal, je kunt eventueel bereken op 0615337230 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CorvH Geplaatst: 24 januari 2022 Share Geplaatst: 24 januari 2022 Ok, nog een vraagje, is dit de Duo control CS uitvoering en wat zit er allemaal bij Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hansenenjeanne Geplaatst: 24 januari 2022 Share Geplaatst: 24 januari 2022 Alles zit er op en aan , is nooit gebruikt, waar ga jij het voor gebruiken lpg of propaan flessen , als je lpg gaat gebruiken moet je wel een filter bij kopen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CorvH Geplaatst: 24 januari 2022 Share Geplaatst: 24 januari 2022 Ik wil het gebruiken voor normale gasflessen. Dus er zit een crashsensor bij en ook de hogedrukslangen met breukdetectie? en is het een verticale of horizontale uitvoering? kun je aangeven wat je er voor wilt hebben qua prijs? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hansenenjeanne Geplaatst: 24 januari 2022 Share Geplaatst: 24 januari 2022 Crash censor zit er niet op , gasslangen weet ik niet meer zeker , maar dacht van wel . Maar zeker geen breuk detentie.Als U dat allemaal wenst gaat U dat veel geld kosten . Is dat allemaal nodig , ik denk dat U zich zou moeten laten informeren bij A, de technische groep van de Nkc ofwel de Dekra die officiële keuringen uitvoert . voor de prijs had ik vermeld tegen elk aannemelijk bod . Ik heb mijn tel vermeld . Het is aan U. Mvg Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CorvH Geplaatst: 25 januari 2022 Share Geplaatst: 25 januari 2022 Ok bedankt voor je antwoord, zal me nog eens laten informeren, maar CS is sowieso nodig als je onderweg met kachel aan wil rijden in de winter. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hansenenjeanne Geplaatst: 25 januari 2022 Share Geplaatst: 25 januari 2022 Ik weet niet wat voor camper je hebt maar bij veel campers kan je de pomp van de kachel aan zetten en de temp verhogen dan gaat de koelvloeistof van de motor je vloeistof van de verwarming verwarmen en dus heb je geen gas nodig. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.