Dangel Geplaatst: 6 oktober 2021 Share Geplaatst: 6 oktober 2021 wie heeft er ervaring met de 4 seizoenenband . Is het verstandig om er het hele jaar mee te rijden Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
J vd Pal Geplaatst: 7 oktober 2021 Share Geplaatst: 7 oktober 2021 Ik ben heel tevreden over mijn Michelin Agilis CrossClimate. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 9 oktober 2021 Share Geplaatst: 9 oktober 2021 Ik weet niet beter dat michelin zelf geen CP band heeft , wel een c voor bestelauto . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
J vd Pal Geplaatst: 1 november 2021 Share Geplaatst: 1 november 2021 Qua maat en loadindex past het bij mijn camper (VW T4 California) dus ik zou niet weten waarom het niet kan. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 1 november 2021 Share Geplaatst: 1 november 2021 8 uren geleden, J vd Pal zei: Qua maat en loadindex past het bij mijn camper (VW T4 California) dus ik zou niet weten waarom het niet kan. De VW T4 California is geen camper maar een kampeerbus. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
arnoob Geplaatst: 2 november 2021 Share Geplaatst: 2 november 2021 (aangepast) Volgens Van Dale is betekenis van "camper": cam·per (de; m; meervoud: campers) 1 voor kamperen ingerichte, grote auto Onze Cali's zijn dus wel campers, alleen geen grote witte dozen ... 2 november 2021 aangepast door arnoob 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 3 november 2021 Share Geplaatst: 3 november 2021 Op 2-11-2021 om 00:25, FJC48 zei: De VW T4 California is geen camper maar een kampeerbus. Voor het woord “camper” bestaat in het Nederlands het allesomvattende woord: “kampeerauto”. Misschien zit ik er compleet naast, maar een kampeerauto, camper, kampeerwagen, mobilhome, zwerfwagen of motorhome is een motorvoertuig, dat is ingericht om in te overnachten en te verblijven. En of dat nou een VW-busje is of bestelauto omgebouwd tot buscamper; volgens mij maakt formaat ook niet zoveel uit en zijn het allemaal kampeerauto’s of zoals velen het graag noemen: een camper. Maar we hadden het over vier-seizoenenbanden? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
arnoob Geplaatst: 3 november 2021 Share Geplaatst: 3 november 2021 En die liggen er bij mij onder .. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 3 november 2021 Share Geplaatst: 3 november 2021 Bij mij ook. ️ Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 3 november 2021 Share Geplaatst: 3 november 2021 Op 7-10-2021 om 08:57, Dr.Dream zei: Wij doen al jaren niets anders. Continental Vanco FourSeasons 15-inch met loadindex 112, voorzien van Alpine Sneeuwvlok dus overal toegestaand waar winterbanden plicht geldt. Ik zoek mij wezenloos maar kan die loadindex bij die band niet vinden, graag een link. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
J vd Pal Geplaatst: 4 november 2021 Share Geplaatst: 4 november 2021 Volgens de website van Continental hebben ze deze alleen nog maar in 16 inch. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 4 november 2021 Share Geplaatst: 4 november 2021 @GreDon Ik zie al waar de schoen wringt, ik heb 215/70 R15 banden, de banden in de link zijn 225, de loadindex van de 215 banden is 109. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
J vd Pal Geplaatst: 7 november 2021 Share Geplaatst: 7 november 2021 Op 4-11-2021 om 09:27, GreDon zei: Even een brilletje halen bij SpekKopers en je ziet deze 15-inch band met 1120 Kg draagvermogen per band:https://www.bandenleader.nl/auto-band/continental/vancontact-4season/225-70-r15c-112-110r-1279424 @GreDon Goed lezen valt niet mee dus voordat je een bril aanraad graag twee keer goed kijken en goed lezen. Ik schreef het volgende: " Volgens de website van Continental hebben ze deze alleen nog maar in 16 inch." Op de website van Continental.nl staan ze niet. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.