Ga naar inhoud

safe camper een paar dagen stallen nabij Rome


Yoep van der Sterre
 Share

Recommended Posts

Ik ben van plan met de camper een trip naar Italie te maken. Verste bestemming: Napels. Daar moet je ten minste twee maanden voor uittrekken. Maar: ik moet ieder 28 dagen een ziekenhuisbehandeling ondergaan. Nu is mijn plan het zo uit te kienen dat ik een paar dagen voorde behandeling in of nabij Robe ben, aldaar een vliegtuig naar Nederland neem en de dag daarna terug kom en weer verder ga met camperen. dit kost bijna geen reiusgeld: met het vliegtuig heen en weer van Rome naar Brussel kost niet veel meer dan een fles goed whikey. De trein van Brussel naar het vaderland is driemaal zo duur. Gevoelig [imt ois echter: waar laat ik m'n camper een dag of drie? Op een camping, op en camperplaats, betaald niet-betaald,  bewaakt? Wie heeft een goede tip, uiteraard het liefst in de nabijheid van een van de twee luchthavens van Rome. 

 

 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Wij hebben ooit Rome bezocht en een paar nachten op CP Area Saliola Roma Parking gestaan (sitecode 19913 op CamperContact). Je kunt je camper daar best een paar dagen achterlaten. Bovendien kun vanaf de CP uitstekend Rome bezoeken. De bus stopt voor de CP en brengt je in korte tijd naar het centrum.

Link naar reactie
Share on other sites

Beste Adriatik

 

Dank voor je reactie. Die helpt mij voort!. FJC48 skaat idd de plank mis. Ik wil een safe parkeerplek voor m'n camper om vanaf Rome een daagjer naar Nederland te vliegen voor een medische behandeling. En daarna weer terug naar Rome om de camperreis te vervolgen. En natuurlijk wil ik vanaf en cp nabij Rome ook die stad bezoeken. Doorgaans kan je wereldsteden prima per fiets bezoeken. Ik hoop en ga ervan uit dat Rome geen uitzondering is. Nogmaals dank@!

Link naar reactie
Share on other sites

33 minuten geleden, Yoep van der Sterre zei:

Beste Adriatik

 

FJC48 skaat idd de plank mis. Ik wil een safe parkeerplek voor m'n camper om vanaf Rome een daagjer naar Nederland te vliegen voor een medische behandeling. En daarna weer terug naar Rome om de camperreis te vervolgen. En natuurlijk wil ik vanaf en cp nabij Rome ook die stad bezoeken.

Ik sla niet mis maar half mis in deze 😉

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...