Ga naar inhoud

blonde vraag voor jullie voor mij een vraagteken ??


Marija
 Share

Recommended Posts

Ik zoek een betrouwbare camper keuring in Zuid-Holland De ANWB doet die keuring niet meer.

Ik zie zoveel vragen voorbij komen en kan eigenlijk niets invullen BV

Keuren aanvrager  blokje vinkje staat op het zelfde adres NIET dus ik ben de kooper en de andere partij is de verkoper,

 dus staat nog op zijn adres ??? Hoe dom ben ik ?? geen idee .Dus wil graag hulp.

Nu ik toch aan het vragen ben graag advies bij hoe verder Waar  kenteken overschrijven op mijn naam.

Hoe te betalen ? krijg ik dan ook een bewijs van betaling en alles wat ik vergeet en MOET weten.

Ik ben een starter op dit gebied en hoog blond

aangepast door Marija
aanvulling
Link naar reactie
Share on other sites

Hoi Marije,

Als ik dit zo lees dan vrees ik het ergste voor je. Vraag een ervaren Camperaar bij jou in de buurt om je met het hele proces bij te staan. Er is best iemand bij je in de buurt die dit met heel veel plezier zal doen. Voor de camperkeuring zou ik alleen maar vertrouwen op Ron Smits  Campertechniek in Ede. Dan heb je een werkelijk neutraal en betrouwbaar bedrijf/persoon. Vanuit Zuid Holland is dit maar een klein omweggetje die je veel geld en ellende kan besparen.  Kleine reparaties kan hij ook vaak direct doen. Hij keurt ook voor het clubblad van NKC. Kijk daar maar eens in dan weet hoe hij werkt.

Overschrijf adressen vind je bij de RDW. Veel garages doen dit, maar ook Schadeherstelbedrijven en zelfs boekhandels met bijkantoren. 

Mocht je slagen met een camper dan adviseer ik je om eerst een paar keer mee te gaan met Solo's van de NKC. Deze kunnen je in de praktijk  goede tips geven.

Sterkte en succes,  en...... koop niet te vlug een mooi uitziend campertje, laat hem keuren. Voor je het weet koop je een kat in de zak. Er zijn te veel zaken waar je echt op moet letten. 

 

Groet Jelle.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Hallo Jelle  Misschien heb ik mij niet goed uitgedrukt.

Ik zoek ook juist iemand die de camper die ik op het oog heb wil keuren ,

daar dit alles gebeurd in Zuid Holland en  moet ik dan die man de camper naar Ede laten rijden ?

Ik woon hier niet zo lang en mijn man is pas overleden en ben een starter van 74 

Dus heb totaal geen verstand van, en ken niet veel mensen hier.

Bij Solo ben ik al bezig  NKC en als starten wil ik zeker in Nederland blijven,

Ik moet alles ondervinden, het camper rijden, de mensen ,de campings.

Het hele proces van de aankoop ,keuren, verzekeren  en belasting Tja alles wat erbij komt kijken en ik niets van weet.

Ik heb met bibberde knieen gereden en tot 7.00 in de morgen wakker gelegen,

Ik ben nu gebroken,helpl vertel me hoe alles in het werk gaat.

Ik heb gezegt eerst een keuring,(die ik zelf moet betalen) Maar beter als een kat in de zak.

Kan ik hem zeggen als ik een afspraak bij deze Ron doet hij daar heen moet rijden??

Tja  vele vragen nu ,maar ik wil zo graag ,erop  uit nu jaar in lock down in huis.

 

Zeker  bedankt  Jelle.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Marije je hebt je heel goed uitgedrukt en alles wat je vertelt baart me grote zorgen.  Iedere verkoper die staat voor zijn te verkopen camper is bereid tot keuren. Maar nogmaals alles wat je hier schrijft versterkt mijn gedachte dat je de aankoop van een camper niet alleen moet doen. Ik heb zelfs twijfels of je nu in deze situatie er wel goed aan doet om een camper te kopen. Misschien moet je eerst eentje huren en als het echt bevalt wat meer tijd nemen voor de aanschaf. Ik ben er van overtuigd dat er best wel iemand is die je wilt helpen als een  je oproep hier of bij de Solo's doet. 

Groet Jelle

Link naar reactie
Share on other sites

Beste Jelle hij staat een  mijn wil om te keuren ,wel toe hoor.

Maar ik als blondie moet dat uit zoeken Daar ANWB het niet meer doet en door verwijst naar DEKRA

ga ik daar even naar bellen omdat ik  van 3 soorten kan kiezen of 2 of 3 nemen.

Ik ga die aankoop niet alleen doen en ja eerst huren kan ook, maar is niet mijn optie

Ik ben niet moeilijk qua indeling die is goed of ik in jouw keuken kookt en bed slaapt is weer anders als mijn eigen camper met inhoud Raar uit gedruk Maar jij snapt mij wel

Mij gaat het hierom dat ik geen kat in de zak koop in mijn onkunde, laten keuren doe ik zo wie zo

Dan de volgorde eerst keuren denk ik dan kopen en dan verzekeren Zegt ik dit goed de volgorde ?

Ja iemand die helpt hier. er is er maar 1 niemand verder hoor ik of  meld zich

Ik woon zelf Zuid-Holland Dus als mijn volgorde klopt en ik iemand kan vinden De keuring/en   laat doen En Ik meer weet van de inbouw kosten

Kan ik verzekeren en dan aanmelden verzekering 

Als camper staat bij al geregistreerd (RDW ??) als ik het goed zegt.Hij heeft diesel 4 dus ook kosten fijnstof

Maar hoe jonger de camper,hoe duurder en voor mijn laatste 5 á 10 jaar moet ik goed blijven van armen en benen ogen en oren

Ron Smits zou ik op moeten zoeken voor de keuring en als ik het goed heb gelezen en begrepen komen die keurders NAAR de camper en kijken hier en zoeken hier een brug ???

 

Jelle weer bedankt 

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

gewoon kopen bij een gerenomeerde camper dealer, die goede reviews heeft en garantie geeft op de campers die er verkocht worden..  

Ga niet in zee met een particulier als je totaal geen verstand hebt van campers..

 

een goede dealer neemt de tijd voor je om alles uit te leggen en toe te lichten en is altijd bereid om vragen te beantwoorden..

Natuurlijk zijn er zat goede particulieren, maar jij zal natuurlijk weer net die ene treffen die het niet zo nauw neemt en je de kat in de zak verkopen..  

 

Mocht je toch gaan voor die ene camper van de buurman, dan kan een dealer toch ook je camper keuren.. 

 

Suc 6

Link naar reactie
Share on other sites

Op 31-7-2021 om 08:28, Sjakie zei:

gewoon kopen bij een gerenomeerde camper dealer, die goede reviews heeft en garantie geeft op de campers die er verkocht worden..  

Ga niet in zee met een particulier als je totaal geen verstand hebt van campers..

 

een goede dealer neemt de tijd voor je om alles uit te leggen en toe te lichten en is altijd bereid om vragen te beantwoorden..

Natuurlijk zijn er zat goede particulieren, maar jij zal natuurlijk weer net die ene treffen die het niet zo nauw neemt en je de kat in de zak verkopen..  

 

Mocht je toch gaan voor die ene camper van de buurman, dan kan een dealer toch ook je camper keuren.. 

 

Suc 6

bedankt nu reeds voorzien

 

Link naar reactie
Share on other sites

9 uren geleden, Kees_S zei:

Vertel, hoe is dat zo snel gekomen ....?

 

Zoeken zoeken zoeken en reageren  reageren en toen kijken en toen verliefd op mijn camper we lagen elkaar wel.

Nu de volgende stap "de weg op brrr hihi

Oja en nu verzekeren ???

 

aangepast door Marie
Link naar reactie
Share on other sites

6 uren geleden, FJC48 zei:

Verliefd worden op een camper is het stomste wat je kunt doen, hoe was het ook al weer......................liefde maakt blind.

Een kampeerauto is niet alleen een manier om je te verplaatsen van de een naar de andere plek, maar het is voor de duur van je vakantie ook een soort ‘thuis’. En dat heeft voor veel mensen te maken met indeling, inrichting, kleur, sfeer en alles wat maakt dat het een thuis wordt.

 

12 uren geleden, Marie zei:

…we lagen elkaar wel.

En uiteindelijk gaat het daar om.

aangepast door Wim Corduwener
Link naar reactie
Share on other sites

Waarom zou het een het ander uitsluiten? Wanneer je niet ‘valt’ op een camper (er ‘verliefd’ op wordt), zal het waarschijnlijk geen gelukkige aankoop worden. Maar wanneer je daarna niet meer rationeel blijft denken, koop je mogelijk een kat in de zak. De opmerking dat liefde blind maakt lijkt me wat érg kort door de bocht.

Link naar reactie
Share on other sites

2 uren geleden, Adriatik zei:

O …, nu begrijp ik het. Je bedoelt dat je zélf de ervaring hebt dat in jouw geval verliefdheid leidt tot het opzetten van een roze bril! 

Als je mijn bericht van maandag 22:51 uur zou hebben gelezen dan zou je het toen al begrepen kunnen hebben..........

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 months later...
Op 17-7-2021 om 10:29, Jelle zei:

Hoi Marije,

Als ik dit zo lees dan vrees ik het ergste voor je. Vraag een ervaren Camperaar bij jou in de buurt om je met het hele proces bij te staan. Er is best iemand bij je in de buurt die dit met heel veel plezier zal doen. Voor de camperkeuring zou ik alleen maar vertrouwen op Ron Smits  Campertechniek in Ede. Dan heb je een werkelijk neutraal en betrouwbaar bedrijf/persoon. Vanuit Zuid Holland is dit maar een klein omweggetje die je veel geld en ellende kan besparen.  Kleine reparaties kan hij ook vaak direct doen. Hij keurt ook voor het clubblad van NKC. Kijk daar maar eens in dan weet hoe hij werkt.

Overschrijf adressen vind je bij de RDW. Veel garages doen dit, maar ook Schadeherstelbedrijven en zelfs boekhandels met bijkantoren. 

Mocht je slagen met een camper dan adviseer ik je om eerst een paar keer mee te gaan met Solo's van de NKC. Deze kunnen je in de praktijk  goede tips geven.

Sterkte en succes,  en...... koop niet te vlug een mooi uitziend campertje, laat hem keuren. Voor je het weet koop je een kat in de zak. Er zijn te veel zaken waar je echt op moet letten. 

 

Groet Jelle.

 

ben je al voorzien ? weet je al genoeg ? ben nkc-lid in zuid-holland omgeving Spijkenisse. zo nee, kom gerust langs, ik toon je onze camper en beantwoord je vragen.

Groet Jan

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Op 23-7-2021 om 16:35, Marie zei:

Neen eigenlijk niet Het was meer een oproepje Weet nu iets meer wat ik zou willen.

 

VAstbed DWars ? kleine zit, gascomfort, spoelbak ,Koelkast,

Bergruimte en extra plek onder bed voor stoel en tafel voor buiten

Stahoogte, Niet langer als 6 meter

 

 

Op 16-7-2021 om 22:36, Marija zei:

Ik zoek een betrouwbare camper keuring in Zuid-Holland De ANWB doet die keuring niet meer.

Ik zie zoveel vragen voorbij komen en kan eigenlijk niets invullen BV

Keuren aanvrager  blokje vinkje staat op het zelfde adres NIET dus ik ben de kooper en de andere partij is de verkoper,

 dus staat nog op zijn adres ??? Hoe dom ben ik ?? geen idee .Dus wil graag hulp.

Nu ik toch aan het vragen ben graag advies bij hoe verder Waar  kenteken overschrijven op mijn naam.

Hoe te betalen ? krijg ik dan ook een bewijs van betaling en alles wat ik vergeet en MOET weten.

Ik ben een starter op dit gebied en hoog blond

 

Op 17-7-2021 om 10:29, Jelle zei:

Hoi Marije,

Als ik dit zo lees dan vrees ik het ergste voor je. Vraag een ervaren Camperaar bij jou in de buurt om je met het hele proces bij te staan. Er is best iemand bij je in de buurt die dit met heel veel plezier zal doen. Voor de camperkeuring zou ik alleen maar vertrouwen op Ron Smits  Campertechniek in Ede. Dan heb je een werkelijk neutraal en betrouwbaar bedrijf/persoon. Vanuit Zuid Holland is dit maar een klein omweggetje die je veel geld en ellende kan besparen.  Kleine reparaties kan hij ook vaak direct doen. Hij keurt ook voor het clubblad van NKC. Kijk daar maar eens in dan weet hoe hij werkt.

Overschrijf adressen vind je bij de RDW. Veel garages doen dit, maar ook Schadeherstelbedrijven en zelfs boekhandels met bijkantoren. 

Mocht je slagen met een camper dan adviseer ik je om eerst een paar keer mee te gaan met Solo's van de NKC. Deze kunnen je in de praktijk  goede tips geven.

Sterkte en succes,  en...... koop niet te vlug een mooi uitziend campertje, laat hem keuren. Voor je het weet koop je een kat in de zak. Er zijn te veel zaken waar je echt op moet letten. 

 

Groet Jelle.

 

 

Op 15-11-2021 om 20:42, Adria Twin 500 zei:

ben je al voorzien ? weet je al genoeg ? ben nkc-lid in zuid-holland omgeving Spijkenisse. zo nee, kom gerust langs, ik toon je onze camper en beantwoord je vragen.

Groet Jan

 

Link naar reactie
Share on other sites

Marije , kijk goed uit, als ik jouw verhaal; lees, ben ik bang, dat je zwaar de boot ingaat, nee niet de huwelijksboot, een lekke, waarmee je kopje onder gaat.

zoals aangeboden, kom langs, ik toon onze camper, praat over de verschillende mogelijheden, weet een zeer betrouwbaar en goed adres, waar ik al 15 jaar mijn campers in onderhoud heb. in welke plaats woon je?

Groet Jan

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...