Ga naar inhoud

Chiptuning Fiat Ducato 130 2.3 MJet


Warmenhj
 Share

Recommended Posts

9 minuten geleden, Warmenhj zei:

Dat is een mooie trip en leuk weer familie en kennissen te ontmoeten. Een vooraf uitgestippelde of kijken en uitvinden? Via FB contacten is er een CP bij Garelehojden in de buurt van Junsele. Ca 1200 km boven Malmö aan de rivier. Is een Ned echtpaar die daar wonen en de cp bijhouden. Wie weet 😉🚍. Alle goeds en vr grt. Hans stay safe 🤗🍀

Ik weet niet of jullie ook op campings staan. In het verleden  (nog met de caravan) ervaring opgedaan met campings met Nederlandse eigenaars in Zweden. www.rondjezweden.se

Is tegenwoordig uitgebreid naar Noorwegen en Denemarken.   www.rondjescandinavie.nl

Link naar reactie
Share on other sites

4 minuten geleden, Borgerik zei:

Ik weet niet of jullie ook op campings staan. In het verleden  (nog met de caravan) ervaring opgedaan met campings met Nederlandse eigenaars in Zweden. www.rondjezweden.se

Is tegenwoordig uitgebreid naar Noorwegen en Denemarken.   www.rondjescandinavie.nl

Dank voor de info wordt gewaardeerd 🙏. Inderdaad, handig deze websites, ga ze opslaan en mooie leidraad voor de tip. Leuk met elkaar info uit te wisselen. Wie weet komen we elkaar nog ergens tegen 😉. Een Dethleffs Pulse GT onder de rook van Alkmaar met Texel sticker op de achterzijde 👍

Link naar reactie
Share on other sites

6 minuten geleden, Warmenhj zei:

Dank voor de info wordt gewaardeerd 🙏. Inderdaad, handig deze websites, ga ze opslaan en mooie leidraad voor de tip. Leuk met elkaar info uit te wisselen. Wie weet komen we elkaar nog ergens tegen 😉. Een Dethleffs Pulse GT onder de rook van Alkmaar met Texel sticker op de achterzijde 👍

Ja, wie weet. Burstner Eliseo Avtive buscamper.

camper 4.jpg

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 year later...

Hallo ik heb een 2.3 multijet 150 uit. 2015 die heb ik laten tunen. Hij is nu 175 pk en 400 nm. Het totaal gewicht mag zijn 4500kg. Ik heb de indruk dat mijn camper olie is gaan gebruiken. 1 liter op 5000 km kan dit toeval zijn?

aangepast door Tole
Link naar reactie
Share on other sites

Op 10-2-2024 om 17:21, Tole zei:

Hallo ik heb een 2.3 multijet 150 uit. 2015 die heb ik laten tunen. Hij is nu 175 pk en 400 nm. Het totaal gewicht mag zijn 4500kg. Ik heb de indruk dat mijn camper olie is gaan gebruiken. 1 liter op 5000 km kan dit toeval zijn?


Ik heb dezelfde motor met chipping naar 180 paarden en die loopt ook 1 op 5000 km olie. Omdat ik die chiptuning reeds direct heb laten doen na aankoop kan ik niet oordelen over een verschil voor of na.
 

Link naar reactie
Share on other sites

45 minuten geleden, Jaapvanthoff zei:

1:5000 km is verwaarloosbaar.

Het wordt pas ernstig als het olieverbruik boven de liter per 1000 km komt.


Ik maak mij daar ook geen zorgen over en heb altijd een busje olie van 1 liter aan boord. Zodra de computer meldt dat het oliepeil laag is kiep ik dit erbij.
 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...