Ga naar inhoud

Groot navigatiescherm

Recommended Posts

Heb voor mijn camper een navigatiesysteem met zonnekap aangeschaft bij www.gadgets4u.nl

Bij dit systeem met een 7 inch scherm kun je wel degelijk je camper aanmelden en de juiste maten (lengte, breedte en hoogte) zelf invullen. Na bestelling in twee dagen thuis ontvangen.

Kosten ca.€ 125,00 en een jaarlijkse update voor € 17,50. Als POI worden de ACSI campings en camperplaatsen bijgeleverd. Dat zijn andere prijzen als de eerder genoemde TomTom en Garmin.

Op de doos staat als fabrikant FC CE RoHS vermeld. Dat is geen TomTom of Garmin maar ik vermoed dat de fabrikant in China zit (zeker gelet op de prijs). Er zit overigens ook Bluetooth op en met een klein SD kaartje kun je er ook je foto's of muziek mee zien of horen. Het fijnste is echter dat het een echt groot scherm heeft en dat je er de maten van je camper op kunt invullen, waarmee dan rekening wordt gehouden. Heb je de site www.gadgets4u.nl al bezocht. Op YouTube staan bij de NKC filmpjes ook nog een tweetal filmpjes van een NKClid dat dit apparaat laat zien. Zoek maar eens en succes.

JohnR , ik bezit zelf een 7 inch van Pioneer met een extra instelling voor trucks , daar staan bij mij de maten en gewicht in gevoerd , maar het blijf wel OPLETTEN . dat het niet altijd werkt , ik was zelf wel eens over een pad gestuurd naar een camperplaats ( Spanje ) hobbelig en krap met bomen achter de woningen langs  , terwijl op de doorgaande weg er gewoon kon komen . 

Tja, een navigatieapparaat blijft een hulpmiddel, je eigen ervaring kan soms een belangrijkere rol spelen. Ik blijf de video advertentie van TomTom van vroeger, met de dame die de aanwijzing "Ga hier rechtsaf" kreeg prompt een heg van een tuin inreed, nog altijd heel leuk vinden. Daar komt nog bij dat er in één jaar tijd zoveel rotondes bijgekomen zijn, dat veel plekken heel anders uitzien dan op je kleine kaartje. Je zult toch altijd heel geconcentreerd moeten blijven rijden. Daar kan geen duur of goedkoop apparaat bij helpen. Succes met toekomstige trips.

• 2 weeks later...

goedenmorgen.

ik heb zelf ook een van gadgets4u.nl bevalt prima.uitgebreide informatie tijdens navigeren,de service van deze firma is zeer goed.

ik heb alleen nog problemen met het installeren van campercontact maar dat zal wel aan mij liggen

wanneer iemand mij hiermee kan helpen zou mooi zijn.

Ik gebruik mijn telefoon app van Campercontact om de uitgebreide versie te hanteren en neem de gegevens dan over op het navigatieapparaat. Mijn PC heb ik ook bij mij en omdat ik constant over wifi en internet beschik kan ik dus ook over alle info van Campercontact beschikken. Het lijkt wat omslachtig maar dat valt best wel mee. Wellicht helpt deze tip.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...