reco Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Nadat ik het water aan de onderzijde van de camper heb afgetapt blijft het controle paneel aangeven dat er nog water in zit (2 rode streepjes) is er iemand die mij kan vertellen hoe ik het laatste water kan aftappen? Als ik de kranen open zet komt er geen water meer uit dus is de tank nu leeg of niet??? Hoor graag van iemand die hier wat meer over kan zeggen Groetjes Rene Quote
van der Honing Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Camper scheef zetten. Kant waar tank zit aan de lage zijde. Quote
Magic Ed. Geplaatst: 9 januari Geplaatst: 9 januari 15 uren geleden, reco zei: Nadat ik het water aan de onderzijde van de camper heb afgetapt blijft het controle paneel aangeven dat er nog water in zit (2 rode streepjes) is er iemand die mij kan vertellen hoe ik het laatste water kan aftappen? Als ik de kranen open zet komt er geen water meer uit dus is de tank nu leeg of niet??? Hoor graag van iemand die hier wat meer over kan zeggen Groetjes Rene Voelsprieten in de tank vervuild of verbogen. Quote
supreme Geplaatst: 9 januari Geplaatst: 9 januari Er kan kan altijd wat water achterblijven , zit er niet een schroefdeksel in de bovenkant van de tank zo ja dan kan je de restant met een dweil verwijderen . Ik heb wel zon deksel en kan de tank evt. van binnen reinigen . Quote
reco Geplaatst: 9 januari Auteur Geplaatst: 9 januari Bedankt voor de reacties, Ga morgen eens kijken wat ik er mee kan als ik naar de camper ga. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.