Globetotter48 Geplaatst: 7 januari Geplaatst: 7 januari Ik ben verhuisd en kan mijn camper niet meer bij huis stallen. Binnenstalling is in of kort bij mijn huidige woonplaats Castricum niet te krijgen. Omdat de camper wel op eigen terrein kan staan overweeg ik een hoes op maat te laten maken voor de natte en koude maanden. Ik vraag me alleen af of dit een goede manier is om te overwinteren. Wie heeft hier ervaring mee en heeft bruikbare tips voor mij??? Sowieso bedankt voor je reactie!! Jacques Quote
Adriatik Geplaatst: 7 januari Geplaatst: 7 januari Deze rubriek is bedoeld voor zaken die te koop worden gevraagd of aangeboden. Er zijn andere plekken op dit forum waar u deze vraag naar tips beter kunt plaatsen. Quote
Magic Ed. Geplaatst: 7 januari Geplaatst: 7 januari 4 uren geleden, Globetotter48 zei: Ik ben verhuisd en kan mijn camper niet meer bij huis stallen. Binnenstalling is in of kort bij mijn huidige woonplaats Castricum niet te krijgen. Omdat de camper wel op eigen terrein kan staan overweeg ik een hoes op maat te laten maken voor de natte en koude maanden. Ik vraag me alleen af of dit een goede manier is om te overwinteren. Wie heeft hier ervaring mee en heeft bruikbare tips voor mij??? Sowieso bedankt voor je reactie!! Jacques Niet doen, dat dekt alle ventilaatie af, schuurt over de lak en beschadigt deze. Auto's staan toch ook bij weer en wind buiten. Dus gewoon parkeren in de open lucht en verder niets dan misschien af en toe eens even het vuil eraf wassen. Quote
mikeanber Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari hallo allen ze zijn gemaakt om buiten te zijn/staan dus goede onderhoudt Quote
Magic Ed. Geplaatst: 11 januari Geplaatst: 11 januari 6 uren geleden, supreme zei: 48 , ik weet niet of u interesse heeft om naar Heerhugowaard te rijden , daar is net een nieuwe staling gebouwd . Ik heb nog wel een winterhoes voor een Camper van max 8 meter in de doos . De doodsteek voor een camper is hem een hoed over de kop trekken. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.