Ga naar inhoud

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben verhuisd en kan mijn camper niet meer bij huis stallen. Binnenstalling is in of kort bij mijn huidige woonplaats Castricum niet te krijgen. Omdat de camper wel op eigen terrein kan staan overweeg ik een hoes op maat te laten maken voor de natte en koude maanden. Ik vraag me alleen af of dit een goede manier is om te overwinteren.  Wie heeft hier ervaring mee en heeft bruikbare tips voor mij??? Sowieso bedankt voor je reactie!!

Jacques

Geplaatst:
4 uren geleden, Globetotter48 zei:

Ik ben verhuisd en kan mijn camper niet meer bij huis stallen. Binnenstalling is in of kort bij mijn huidige woonplaats Castricum niet te krijgen. Omdat de camper wel op eigen terrein kan staan overweeg ik een hoes op maat te laten maken voor de natte en koude maanden. Ik vraag me alleen af of dit een goede manier is om te overwinteren.  Wie heeft hier ervaring mee en heeft bruikbare tips voor mij??? Sowieso bedankt voor je reactie!!

Jacques

Niet doen, dat dekt alle ventilaatie af, schuurt over de lak en beschadigt deze. Auto's staan toch ook bij weer en wind buiten. Dus gewoon parkeren in de open lucht en verder niets dan misschien af en toe eens even het vuil eraf wassen.

Geplaatst:
6 uren geleden, supreme zei:

48 , ik weet niet of u interesse heeft om naar Heerhugowaard te rijden , daar is net een nieuwe staling gebouwd .

Ik heb nog wel een winterhoes voor een Camper van max 8 meter in de doos .

De doodsteek voor een camper is hem een hoed over de kop trekken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid