Moppet Geplaatst: 2 januari Geplaatst: 2 januari Ik heb een probleem met hey verse water de tank is vol, De pomp werkt. Maar er komt geen water uit de kranen Het vreemde is Als ik her gele kraantje open zet, loopt het water ook niet uit de boiler Het kan zijn dat er lucht in zit, maar hoe los ik het op Quote
Magic Ed. Geplaatst: 2 januari Geplaatst: 2 januari Het is waarschijnlijk een dompelpomp die in de vers watertank ligt. Daar zit dan een luchtbel in. Zet een kraan open en beweeg de pomp met de hand van links naar rechts en van onder naar boven. Is de slang lang genoeg, leg hem dan plat op de bodem. Werkt het dan nog niet, haal hem dan uit de tank en houd hem met de onderkant naar boven en giet er een fles water in terwijl de kraan open staat. Quote
Paullego Geplaatst: 15 januari Geplaatst: 15 januari Ondervonden wanneer je de warmwaterkraan open zet en daardoor de boiler ontlucht komt de de waterstroom op gang. Zoniet, zie Magic Ed. Quote
Camper-T Geplaatst: 15 januari Geplaatst: 15 januari (aangepast) Er vanuit gaande dat de schoonwatertank vol zit, er een kleine dompelpomp aanwezig is en de boiler de laatste keer is afgetapt via het kraantje, dus leeg is: Als de boiler leeg is en je kiest de warmwaterstand op de kraan dan zal je eerst enige tijd lucht en geborrel horen, tot de boiler vol zit en de kraan water geeft. Wanneer je de koudwaterstand kiest zou je normalitter gelijk, of bij de eerste keer tappen na aftappen, na enkele seconden water moeten krijgen. Hoor je de pomp wel draaien maar komt er na langere tijd geen water dan zou ik de pomp inspecteren of deze nog wel pompt, of dat de slang los zit, of lek is. Je kunt de slang eventueel losnemen van de pomp en dan een kraan aanzetten om te kijken of de pomp begint met draaien en er een straal water uitkomt. 15 januari aangepast door Camper-T Quote
Frans Geplaatst: 15 januari Geplaatst: 15 januari Is de aftapkraan ook dicht. die zit vaak bij de vorstbeveiliging. Dus niet de aftapkraan van de watertank zelf. Zoiets Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.